Nattamming

IdaRoRa

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Flere enn meg som sovner under amming om natten? Jeg har ikke sjans å holde meg våken. Han våkner å er sulten rundt kl 01, og etter det aner jeg ikke hvor mange ganger jeg ammer før vi står opp. Positive er jo at jeg føler jeg sover hele natten. Men det hadde jo vært greit å hatt han i egen seng også :)

Klarer ikke å sovne mens jeg ammer henne (men gjorde det med storebror). Hun våkner kanskje to-tre ganger for å spise - men spiser til gjengjeld både godt og lenge.

Jepp, sovner ofte.

Ja! Slenger ut puppen klarer ikke holde Øyan oppe hele tiden itilegg er den varmen fra ho regne sove medesinen når ho ligger ved siden av meg

Sovnet flere ganger. Skaffet babynest så prøver å amme over der om natten så han ligger litt mer trygt :P

Jeg og sovner. Hun ligger på dyna di ved siden av meg. D gjorde storesøster også :)

Sovna de første ukene, men hadde så såre brystvorter fordi han ikke tok riktig tak, så nå setter jeg meg opp uten å lene meg inntil noe, og da sovner jeg ikke! :p Synes det var så ekkelt å sovne, for jeg våknet som regel i panikk for at puppen min skulle blokkere nesa hans eller noe... Den gjorde jo aldri det, men var ikke noe god følelse.

Jeg sitter og ammer. Sitter lent inntil veggen, så slapper av, men sover ikke. Må dessuten som oftest skifte bleie siden han bæsjer når han spiser, pluss at jeg tar to-tre rapepauser for å unngå gulp og magenvondt, så det går greit å ikke sovne. :)

Jeg sovner også ofte når jeg ammer om natta. Har ammet i søvne med alle mine tre.

Sovner ofte når jeg ligger. vi har sengegavvel, så sitter avslappet og ammer eller ligger.

Å amme liggende ender ofte opp i at begge sovner og han blir ikke lagt i egen seng etterpå, baby blir ikke mett da puppen detter ut, melkedam i senga hvis jeg blir liggende med puppen ute osv.. jeg sitter som oftes nå, men sovner ofte noen sekunder med han i armene :p Men jeg får ihvertfall en mett baby som kan legges i egen seng etterpå :) nå bruker han ikke mer enn 10 min heller, før kunne han bruke 30-40 min, da var hu mor lei ja. Mobilen kommer ofte opp en tur under amming også.

Back
Topp