Hos oss ble løsningen samsoving. Da hadde hun tilgang til puppen hele natten, mens jeg sov (eller halvsov)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet det at grunnen til at de spiser hyppig på kvelden er for å få i seg den fete melka du produserer? Melka er absolutt fetest på kvelden, og viktig for babyen å få. Man har mindre melk - ja, men til gjengjeld er den mye fetere og metter mer enn melka ellers i døgnet. Og hjelper til å øke produksjonen din når det tømmes hyppigere ;-)Det er godt å høre noen som "aksepterer" mme også Spurte tilogmed om dette på helsestasjonen men der følte jeg at jeg ble slakta. Nå er baby 10 uker og denne uka har jeg starta med å gi nan til kveldsmåltidet. Jeg orka ikke sutrete unge lenger jeg altså. Han får mat fra BEGGE bryst rundt 7-8 i tillegg til 120 ml på flaske. Og han ligger faktisk under gjennomsnittet og vektkurven.. på den måten ammer jeg akkurat like ofte og lenge, men gutten krever mer enn jeg kan gi. Etter at vi starta med den ene flaska har kvelden vår vært så utrolig mye bedre. Lillegutt er fornøyd og sover lenger før han våkner og skal ha mer, og han får to foreldre som kan lande litt før de legger seg
Fullt klar over det! Det har gått helt fram til forrige uke å amme ofte på kvelden, men nå går det ikke lenger. Han blir rett og slett aldri fornøyd oc melkeproduksjonen slutta å øke etter en uke med det styret... og enhver mor kan høre på gråten til sitt barn forskjellen på sutring og jeg-er-sulten-gråt Noen er så heldige å ha nok men uansett hvor mange dager på rad jeg lar han henge og suge ordentlig - vel og merke - så har dessverre ikke produksjonen min økt... Jeg ammer like ofte og lenge (hvis ikke mer) enn før og jeg må rett og slett supplere med tillegg. Jeg er en av de som tydeligvis ikke produserer nok uheldigvis Misunner de som har nok selvfølgelig og skulle ønske jeg var en av de! Hadde jeg hatt nok hadde han ikke våknet etter en halvtime heller. Jeg gir mye heller tillegg den ene flaska, sammen med pupp, sånn at han sover og når han våkner så har puppen rukket å fylle seg såpass opp at han blir mett på kun puppDu vet det at grunnen til at de spiser hyppig på kvelden er for å få i seg den fete melka du produserer? Melka er absolutt fetest på kvelden, og viktig for babyen å få. Man har mindre melk - ja, men til gjengjeld er den mye fetere og metter mer enn melka ellers i døgnet. Og hjelper til å øke produksjonen din når det tømmes hyppigere ;-)
Og sutrete unger vil du alltid ha i perioder, sånn er det bare ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Kunne ikke sagt d bedre selv. Har det slik selv om dagen. Og når begge puppene er "tomme" når natta siger inn så har jeg ingen problemer med å gi nan. Ammer på natta og dagen men den nanen på kvelden er nesten sårt nødvendig for at min lille skal klare å sove. Alle barn er forskjellig, og det er det med amming også. Viktigste er jo at de blir mett, eller hva?Fullt klar over det! Det har gått helt fram til forrige uke å amme ofte på kvelden, men nå går det ikke lenger. Han blir rett og slett aldri fornøyd oc melkeproduksjonen slutta å øke etter en uke med det styret... og enhver mor kan høre på gråten til sitt barn forskjellen på sutring og jeg-er-sulten-gråt Noen er så heldige å ha nok men uansett hvor mange dager på rad jeg lar han henge og suge ordentlig - vel og merke - så har dessverre ikke produksjonen min økt... Jeg ammer like ofte og lenge (hvis ikke mer) enn før og jeg må rett og slett supplere med tillegg. Jeg er en av de som tydeligvis ikke produserer nok uheldigvis Misunner de som har nok selvfølgelig og skulle ønske jeg var en av de! Hadde jeg hatt nok hadde han ikke våknet etter en halvtime heller. Jeg gir mye heller tillegg den ene flaska, sammen med pupp, sånn at han sover og når han våkner så har puppen rukket å fylle seg såpass opp at han blir mett på kun pupp
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt sant! Det viktigste er jo at babyen blir mett Så lenge de får pupp ellers syns jeg virkelig ikke den ene flaska på kvelden er ille jeg altså. Det er som du sier - det viktigste er at babyen er mett og fornøydKunne ikke sagt d bedre selv. Har det slik selv om dagen. Og når begge puppene er "tomme" når natta siger inn så har jeg ingen problemer med å gi nan. Ammer på natta og dagen men den nanen på kvelden er nesten sårt nødvendig for at min lille skal klare å sove. Alle barn er forskjellig, og det er det med amming også. Viktigste er jo at de blir mett, eller hva?