Nattamming

Uff, fortsatt økedøgn? Regner m det er det det er:oops: Er så utrolig slitsomt når det står på. Du har all min sympati!
Bør i såfall endre det til å hete økemåned :P
Men jeg tviler på at det er det.Lurer på om han rett og slett får for mange inntrykk på dagtid og dermed ikke får i seg nok da, og så tar han heller igjen på natta når alt er rolig og fredelig...

Bør i såfall endre det til å hete økemåned :P
Men jeg tviler på at det er det.Lurer på om han rett og slett får for mange inntrykk på dagtid og dermed ikke får i seg nok da, og så tar han heller igjen på natta når alt er rolig og fredelig...

Ja, det kan jo og være:( Slitsomt er det nå uansett:oops: Håper det snart bedrer seg og at dere får sovet på natta begge 2:)

Åååå drittlei av dette. Kan jo snart bare slutte å legge meg. Hva er vitsen når jeg må våkne hver eneste forbanna time!!!!
Fortsatt ikke trøtt, bare skikkelig frustrert.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Åååå drittlei av dette. Kan jo snart bare slutte å legge meg. Hva er vitsen når jeg må våkne hver eneste forbanna time!!!!
Fortsatt ikke trøtt, bare skikkelig frustrert.

Uff, veit hvordan det føles:eek::confused::oops::( Emmeth var våken hver og hele natta. Våknet fra alt mellom 00.00-01.30 og holdt det gjerne gående til kl 06-07på morran. Holdt på og bli rar i hodet mitt, og han ville ikke sove heller:confused: har ei datter som sover maks 2 timer på natta uten sovemedisin og de første 2 1/2 årene var helt ekstreme for jeg tok all våkennettene og hadde hu og store søsteren hjemme på dagen også, så fikk ALDRI hvile:oops::eek::(

Heldigvis var det bare økedøgn m Emmeth, men tok desverre sin tid det også:( sender deg en god klem, kjære deg:)

Uff, sov han ikke i natt heller, nei:(:( veit hvordan du har det, og man blir litt smårar i hodet av det:confused::oops::eek:
Emmeth var likedan selv når økedøgnene sto på og varte dessverre ei stund. Han våknet alt mellom 00.00-01.30 og var våken til kl 06-07:(

Har og ei datter som ikke sov mer enn 2 timer på natta de første 2 1/2 årene og jeg tok alle våkennettene og hadde begge jentene hjemme nå dagen også. Så fikk ALDRI hvile. Så hu får sovemedisin og trenger det.

Var redd mens økedøgnene sto på at Emmeth også hadde fått samme greia, men gikk heldigvis over igjen:) det blir bedre, kjære deg:)

All sympati herfra og!!
Håper virkelig det blir mer søvn på dere snart!

Bedrer seg ikke i natt. Urk, vil så veldig gjerne sove ner enn en time om gangen. Kan vi spole litt fram i tid?!

kan det være at han ikke er fornøyd på kun mm lengre og trenger noe mer på kvelden???

Vi har faktisk aldri hatt så mange amminger om natten. I natt sov Arian fra kl.20:45 - 4:30, fikk så pupp og sov videre til 7:30. Føler meg heldig her, og håper dere også får slike netter snart!

Hermine holdt på på samme viset fra 3-4 måneder, så begynte jeg tilvenning på grøt men hun slutta med det før hun fikk full porsjon grøt så da kutta vi bare grøten igjen ;) Ikke tålte hun den heller da :confused:

Hermine holdt på på samme viset fra 3-4 måneder, så begynte jeg tilvenning på grøt men hun slutta med det før hun fikk full porsjon grøt så da kutta vi bare grøten igjen ;) Ikke tålte hun den heller da :confused:
Hvordan reagerte hun på grøten siden du sier hun ikke tålte den?

Hvordan reagerte hun på grøten siden du sier hun ikke tålte den?

laga velling da, og kun på få ml så fikk hun sånn forstoppelse at hun fikk blod i avføringa :( Pressa og pressa pga mageknip, så konkluderte med at tarmen hennes ikke var klar for grøt. Hun reagerer på samme vis på mme! Men gulrotmos går bra, så nå får hun et par ts om dagen av det :)

Back
Topp