Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gi det litt tid, det kommerJeg er i samme situasjon og det er veldig skuffende, jeg blir så sliten i løpet av dagen at jeg dessverre ikke gidder tanke å pumpe om natta, prøver å legge mini til brystet oftere men foreløpig ingen bedring.
Gi det litt tid, det kommerJeg er i samme situasjon og det er veldig skuffende, jeg blir så sliten i løpet av dagen at jeg dessverre ikke gidder tanke å pumpe om natta, prøver å legge mini til brystet oftere men foreløpig ingen bedring.
Du må nesten kjenne etter selv om du orker pumpe på nattan. Hvis du vil holde på melka kan du evt pumpe før du legger deg, og hvis du våkner på natt av deg selv. Og som andre over sier, am så ofte som mulig på dagtidDet jeg lenge har frykter har begynt å skjemini har begynt å sove lengre om gangen og nå ammer jeg lite om natta. Dette har ført til at melkemengden har minket
har nesten ikke noe igjen i den "dårlige" puppen. jeg delammer.
Tips? Pumpe om natta?
Hun er ekstrem vanskelig å amme på dagtid! Prøver og prøver, men hun er så opptatt og når hun blir sulten er det kun flaska som er bra nok.Du må nesten kjenne etter selv om du orker pumpe på nattan. Hvis du vil holde på melka kan du evt pumpe før du legger deg, og hvis du våkner på natt av deg selv. Og som andre over sier, am så ofte som mulig på dagtid![]()
Hun er 5 månederHvor gammel er barnet?
Barnet regulerer seg selv. Gir dere smaksprøver?Hun er 5 måneder![]()
Ja, og noe mme!Barnet regulerer seg selv. Gir dere smaksprøver?
Så lege barnet har en normal vektøkning så trenger du ikke å være bekymret. Men jeg husker med meg selv at det var kjedelig å trappe nedJa, og noe mme!