Nattahistorie for voksne

hotnut

Betatt av forumet

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: MorStine

Skal den være skummel?[8|]

Neida det er helt normalt å se foreldrene sine drept når du ligger under sengen og gjemmer deg for en morder[;)] Hvor er innlevelsesevnen din[8|]

Tror jeg mangler litt? [8D] Skal mer til for å skremme en hardbarska og tøff dame som meg!!

Send en edderkopp min vei, derimot..[&o]

Neida det er helt normalt å se foreldrene sine drept når du ligger under sengen og gjemmer deg for en morder[;)] Hvor er innlevelsesevnen din[8|]

Tror jeg mangler litt? [8D] Skal mer til for å skremme en hardbarska og tøff dame som meg!!

Vel,jeg har kanskje sett litt for mye på thrillere[X(] En ting er å være skremt,men det som skremmer MEG er at sånt faktisk skjer...

Klart, det er jo litt skremmende at slikt skjer rundt i verden. Men klarer ikke få et "forhold" til det likevel.. Føler meg av og til litt "følelsesløs" når det kommer til noen ting..

Vel,jeg har kanskje sett litt for mye på thrillere[X(] En ting er å være skremt,men det som skremmer MEG er at sånt faktisk skjer...

Klart, det er jo litt skremmende at slikt skjer rundt i verden. Men klarer ikke få et "forhold" til det likevel.. Føler meg av og til litt "følelsesløs" når det kommer til noen ting..

Jeg har den følelsen på det meste,så jeg skjønner hva du mener[8D] Nei jeg vet ikke hva som fanget meg jeg,men jeg ble i hvertfall hekta og nesten kvalm på slutten[8D]

Av og til blir man jo bare rivd litt med [;)]

Egentlig ganske grusom[&:] Iallefall om man ser for seg barnet som fortvilt later som h*n sover men vet at dette bir en grusom slutt på livet[&o]

Back
Topp