Nattableieavvenning..

eadni

Forumet er livet
Nå har Ana Maria lenge vært kjempeflink å gå uten bleie på dagen [:)] Sluttet med utebruk i mai også!
Nylig har hun fått en ny seng og vi har snakket lenge i forveien om at hun skal få slutte med nattableia når hun får storejentesenga [8D] Før det har det gått opp og ned. Noen mårninger har hun våt bleie og andre mårninger ikke. Vi sluttet med bleia da hun sov si første natt i den. Gikk bra 1. og 2. natta, men imårrest hadde hun tisset på dyna si [8|] Jeg hadde heldigvis kjøpt inn sånn uhell-greier som jeg har lagt under lakenen.
Har dere noe tips? Er det bare å la det gå sin gang og hun kommer seg?
Hun tisser på seg i søvne, hun våkner ikke opp før hun gjør det. Vi har potta ved senga og hun drikker ikke etter kveldsmaten og noen ganger får hun til å tisse før hun legger seg.

Helt vanlig å ha uhell i begynnelsen. Det må først læres å våkne når en har trang til å tisse.

Sebastian har vært tørr på natta siden mars og fortsatt kan det skje uhell. Sjelden da, men forekommer. Særlig hvis han drakk masse etter kl 18 eller glemmer å sette han på do rett før han legges. Når han er på do 2 ganger før han er i senga, er det sjelden noe uhell

Vel jeg skal egentlig ikke klage.. Hittil har hun tisset på senga Én gang [:)]
Hun og JEG har vært flinkere siden. Er faktisk veldig positiv nå igjen og er glad for at vi ikke gikk over til nattableia etter den ene gangen.. Hadde vært et nederlag for snuppaen da [:o]

Veit ikke om jeg har non råd jeg. Men fins det ikke sånne type natt bleier som gjør at di merker di er våte og våkner? Trudde kanskje det, har sett på Coop OBS.
Her har vi ikke slutta med bleia om natta ennå. Føler det ikke helt trygt da hu ikke har tørre bleier om natta ennå. Men når hu har tørre bleier så skal vi selvfølgelig slutte med det.
Hu er ikke så flink til å sove i sin seng, sover i min. Å jeg har ikke spesielt lyst til å vaske senga hver morra[8D]

Greit når bleiene er tørre og ta de av!

Høres ut som du klarer det fint[:)]
Noen uhell må en regne med.

Jepp, er nok bare å la det gå sin gang og ikke ta på bleie igjen.. Da kan ho jo bli kjempeforvirra. Noen uhell er det jo i begynelsen. Tips: Vær forsiktig med drikke før leggetid og tisse rett før det er senga.

Lykk til!

Back
Topp