Natta..

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Hva har dere på ungene om natta? :-/
Min er så varm.. virker som jeg må kutte ut nattdrakt å begynne med body :-o

Her bruker vi nattdrakt, men vurderer selv å gå over til body om jeg ikke klarer holde nede temperaturen på soverommet nå fremover..

Nattdrakt men vurderer body snart eller bare bleien rett og slett. Det blir så varmt på soverommet og selv med god lufting så hjelper det ikke særlig.

Vanlig pysj, det går fint det. Hun sparker ofte av seg dyna, så det er greit å ha lange bein på pysjen samt sokker. Når det blir varmere kommer jeg nok til å bruke korterma og kortfota pysj, har to etter storesøster, og mener de er i str 62-68 (fra KaphAhl) :-)

Vanlig pysj. Sover med vinduet åpent så er greit å ha litt varme på kroppen. Han vil ikke ha dyna helt opp.

Han her er også en varm unge, men vi har det iskaldt på soverommet, så her er det pysj, pakka inn i ett tynnt pledd og tykk dyne (pleddet så han ikke skal sparke av dyna) når han sover i senga si. Sover han i senga vår holder det med pysj og dyne :)

Her er det pysj på ja! Og sokker :) tidligere pakket jeg hun inn i et teppe, men nå blir hun så varm så det sluttet jeg med. Blir kaldt på rommet vårt...

Pysj, sokker og "sovepose" med dyne over:) vanskelig å få stabil varme på soverommet, så noen netter har hun våknet med iskalde hender, så da har hun sovet med votter og lue:)

Pysj og sokker om pysjen ikke har fot. Og dyne

Pysj - vinduet er oppe hele døgnet, så det er kjølig på rommet.
Byttet og til sommerdynen for 1 mnd siden :-)

Spørs på sovetemp, sover ofte i bare bodyen og føttene er gode og varme :) har vinduet åpent bak liftgardina på andre siden av rommet.

Back
Topp