T timtam Gift med forumet 1 Apr 2007 #1 Nå er det jammen 1. april! På tide å finne senga og sove bort hele aprilsnarrdagen!
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #2 Nei, timtam!! Du klarer ikke å lure oss altså!!!! SÅ dumme er vi ikke!! [8|]
T timtam Gift med forumet 1 Apr 2007 #3 Hmpf... Det er heeeeeelt sant altså! Har til og med en naken mann i senga som ligger og venter på meg [:)] Måtte bare surfe bittepittelittegranne først ;)
Hmpf... Det er heeeeeelt sant altså! Har til og med en naken mann i senga som ligger og venter på meg [:)] Måtte bare surfe bittepittelittegranne først ;)
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #4 Nei, nå må jeg køye her! Øya mine svir like mye som ræva til el_moniq!!!
T timtam Gift med forumet 1 Apr 2007 #5 Hahahaha... Dere har i hvertfall hatt naken mann i senga én gang [:D]
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #6 timtam skryter på seg en naken MANN også nå!!!!! Ho tror vi er heeeelt på trynet ho!!! [&:] [8|] [8D] [:D]
timtam skryter på seg en naken MANN også nå!!!!! Ho tror vi er heeeelt på trynet ho!!! [&:] [8|] [8D] [:D]
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #8 ORIGINAL: timtam hihi.. Trenger dere bildebevis??? [:D] JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T timtam Gift med forumet 1 Apr 2007 #9 Det var i hvert fall aprilsnarr [:D] Seriøst, nå er jeg ikke her mer!
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #10 ORIGINAL: timtam Det var i hvert fall aprilsnarr [:D] Seriøst, nå er jeg ikke her mer! Er her enda du da!! Du kan ikke lure oss sa jeg joooo!! [:@]
ORIGINAL: timtam Det var i hvert fall aprilsnarr [:D] Seriøst, nå er jeg ikke her mer! Er her enda du da!! Du kan ikke lure oss sa jeg joooo!! [:@]
BlåBobler Forumet er livet 1 Apr 2007 #11 ORIGINAL: Nikki! hun har noe i mot oss..........sier hun logger av,men nei da............. Jeg trekker tilbake det jeg skrev i går, om at timtam er superflink! [>:]
ORIGINAL: Nikki! hun har noe i mot oss..........sier hun logger av,men nei da............. Jeg trekker tilbake det jeg skrev i går, om at timtam er superflink! [>:]
T timtam Gift med forumet 2 Apr 2007 #12 Pøh.... Jeg logget faktisk av! Men mannen var ikke naken allikevel - so much fun for me liksom [8|]