Natt

lillerypa

Forumet er livet
Nei, nå klarer jeg ikke mer i kveld!

Vi snakkes imorgen :D

Jeg ligger i senga og skal sove nå jeg også :) Må opp med Nora i morgen tidlig :p

Heldigvis mannen sin tur imorgen :P Og han er ute nå, hahahahahaha :D

det må eg også :P jaujau... blir vel aleine som vanlig :P men eg har litt ting eg kan gjere, så får vel gå bra då ;)

det må eg også :P jaujau... blir vel aleine som vanlig :P men eg har litt ting eg kan gjere, så får vel gå bra då ;)
Du har jo hatt "pause" :p Jeg har vært her i hele dag :p Haha

Må legge meg jeg også. Har hodepine av p sitte så intensivt på mobilen.

er ein viss fare for det, trur eg:P
Sånn som når mannen hadde med naboen på nach, han lå og spydde neste dag :p jeg hadde null sympati, men kan jo ikke la Nora lide pga det, så jeg måtte jo bare ta det selv..

Sørs om ikke det går ut over deg da :p

Næææh, minte han på at han skal opp imorgen, så det bør ikke gå ut over meg! Hvertfall ikke utover snuppa :)

Nå har jeg kommet meg i seng! Håper ikke snuppa våkner for mat med det første.. Igår våkna hun ca en halvtime etter jeg hadde sovna, det er det verste!! :p

Natt da. :)

Sov godt alle sammen :D krysser fingrene for sammenhengende søvn på oss alle, det tror jeg vi trenger :p

Og der våkna snuppa for mat :p

NÅ LEGGER JEG MEG! Hadeland på badet, din gamle sjokolade. Takk for du sa det. Takk for i kveld, min søte karamell. :p (nå har det visst klikka for meg)

Back
Topp