Natt-tråd!:)

ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: sjukesøster

He du fått dej type juneb??[:)][:)][:)][:)][:)]

jaaaa [:)]

Gratulere så kjempemasse, ka koselig [:)][:)]

amme tid her [8D]

God morgen[8D] Her sove mann og barn, mens eg pumpe ut frukost og mest sannsynlig lunsj til Malin[:D] Har fått ut 100ml og spruten står enda[8D][8D]  Pga ein sprut for maange mnd sida, pumpe eg meg hele døgnet[8D][8D][8D]

takk crazy og sjukesøster[:D][:D]

ORIGINAL: juneb

skrives egentlig ( where med h ? ) eller skrives det ( were ).. blei veldig usikker kjenner jeg[8|]

Nå skal du høre.
WHERE = HVOR
WERE = VAR. Hihi, mitt bidrag i natt-tråden jeg ikke var med i [;)]

lille snegle : TAKK... dårlig i engelsk skriftelig ass [8D]

hallo, juneb og snegle!;) Vi kan jo ikkje vere mestera i alt! Det ville rett og slett blitt for slitsomt!!:P

det er jo sant :)

Heihei alle sammen [:)]

Du var tydeligvis einaste våkne i går, sjukesøster!! ;D
eg såg det perfekte mord på tv ilag med ein sovandes baby og storebroren hans!:) så fekk no rangla litt:P :P

hveeeem er våkne ??? ; D

joooo-hoooo[:D] hva skjer?

veit du ka, då??!:) I dag har vi pussa ned vaskerommet!! er mur og ligger nedfelt i bakken, så det har komt litt vannskada.. så vi har pussa heile veggane, og så vaksa dei og mala første strøket med kvitt (og dæven steike så kvit farge vi har valt [8|][X(])!! Men no føler eg meg rett og slett så superflink atte!!;D
Så no er vi igang med oppussinga!!

(min kjære har vist aldri pussa opp noke før, så eg var den som var prow på malinga;D)

TRE STK?!?;D Me like!!;) eg har nesten fersk, heimelaga pizza her om dåke vil ha!;) vart veeldig sein middag då vi glømte tida på vaskerommet!:P

Back
Topp