Linka
Gift med forumet
I natt hadde jeg det ikke godt. Da jeg endelig greide og sovne ved halv to tiden så gikk det ikke lenge før første tissepause kom. [:'(]Og oppå det hadde katten vært på do i kassa si og det lukta ikke bra.[:-] Hu, som jeg har litt problemer med magen tror jeg. Vel, tisset og la meg for å våkne noen timer senere fordi jeg hadde kjempevondt i siden. Kjentes ut som om babyen hadde stukket fingrene langt inn i ribbenene på siden av ryggen. Og han lå i spenn med rumpa opp. Prøvde og dytte på han, men det tok nesten 3 timer før han gadd og flytte på seg.[:@] Ahhhh.... endelig fred tenkte jeg da jeg kom fra do. Da kan jeg sove....[&o]
Skvatt litt da sambo møtte meg i døra. Hva han skulle??? Jo, på jobb. Klokka var sju allerede. Vel, jeg la meg for og sove igjen, men akkurat idag ville selfølgelig ikke guttungen sove til kvart over ni som han pleier....nei da, åtte var det en som ropte på mamma. Tok han inn til meg og lot han ligge og leke med håret mitt i ca en time. Han er 2 1/2 så leke med hår og hoppe i senga er morro. Gjerne dra litt i det. Så sto vi opp, brukte alt varmtvannet i dusjen og spiste.
Nå har mamma tatt han med til barnehagen og jeg skal legge meg nedpå litt.
Ville bare fortelle om natta mi. Håper deres var bedere enn min.
Klem[:)]
Skvatt litt da sambo møtte meg i døra. Hva han skulle??? Jo, på jobb. Klokka var sju allerede. Vel, jeg la meg for og sove igjen, men akkurat idag ville selfølgelig ikke guttungen sove til kvart over ni som han pleier....nei da, åtte var det en som ropte på mamma. Tok han inn til meg og lot han ligge og leke med håret mitt i ca en time. Han er 2 1/2 så leke med hår og hoppe i senga er morro. Gjerne dra litt i det. Så sto vi opp, brukte alt varmtvannet i dusjen og spiste.
Nå har mamma tatt han med til barnehagen og jeg skal legge meg nedpå litt.
Ville bare fortelle om natta mi. Håper deres var bedere enn min.
Klem[:)]