"NATT TÅRDEN"

Hei!
Ja, jeg er våken, og regner vel med at natten ikke kommer hit før i 5- 6 tiden.. samme som igår, dagen før det, og dage før det.. Er ganske slitsomt å ha slike netter, spesielt når man har to barn til som skal opp kl.07. Men det går greit. Begynner jo å bli vant til det, hehe!  Og det blir vel neppe bedre når lille gutten er kommet..

Muffins hørtes godt ut,da.. Mmmm...
Forrige uke laget jeg med tacosalat kl.03.. Bare MÅTTE ha det, hehe!! emoticon

Og i går kveld omorganiserte jeg skyvedørsgarderoben kl.05.. Ble ryddig og fint,da.. emoticon

Hehe Nei det skal ikke være lett å sove når man er høygravid...

Finner ingen behagelige stillinger å ligge i heller :/ lille begynner bare å protestere når jeg finner en god stilling, for det passer visst ikke for han.. hihi  åå som jeg gleder meg til han kommer ut!

Noen av dere som har begynt med kjerringråd eller skal begynne?

Jeg er våken! Har faktisk sove bedre enn jeg trodde jeg skulle! Det hadde vert herlig å fått gjort noe nå i slutten, sånn så du! Jeg ligger bare på sofaen.. orker ingenting. Jeg skulle fått en dose energi og lyst til å gjort huset klart for jul! Fint å slippe å gjøre for mye husarbeid når babyen har komt og folk står på døra. Har du bakt noe som du vil servere gjester som kommer? Jeg hadde store planer om det, men har enda ikke baket noe.. Vi har noe liggende i frysen etter svigers :)

Slimproppen ja.. Jeg skal til JM i dag, så jeg skal høre med henne. Jeg har veldig på følelsen at jeg kommer til  å føde før tiden. Håper jeg gjør det! I dag er jeg i uke 39! Rart å lese at jeg faktisk har kommet så langt! Uansett er det ikke lenge før lillejenta er i armene mine!Gleeder meg!!!

De knivstikka hadde jeg også mye av i kveld! Enormt irriterende og vondt! De kommer uten forvarsel! Gulljenta mi var også helt vill inni der! Maen måtte kose med magen for å roe henne. Det pleier å hjelpe, men hun var ganske så urolig i kveld!

De vonde kynnerene hadde jeg også rett før helga. Trodde det var fødsel på gang, men ingenting har skjedd. Nå har jeg roet meg litt med tanken på at det er nok noen dager til enda....
Får hoppe i seng igjen. God natt alle sammen! Og lykke til med muffins! Høres deilig ut!

Slimproppen min gikk i dag kl halv 12 hehe.
Spørs om jeg ikke blir sittende oppe her i natt!
merker jeg har endel murringer og vonter i mage og nederst i ryggen...
Håper det skjer noe!

Kanskje jeg titter innom her i natt hehe :D

Så spennende husk å oppdatere oss da, jeg venter i spenning

Butterfly1 skrev:
Håper det skjer noe!

Kult! hvordan er formen nå?? blir det fødsel i natt??

Lovlybaby skrev:

Butterfly1 skrev:
Håper det skjer noe!

Kult! hvordan er formen nå?? blir det fødsel i natt??

Hatt økende murringer i magen og ryggen i hele dag. Og litt knivstikk følelse i ryggen av å til.
Å nå kommer å går de murringene hele tiden. Som en verkende følelse eller tak eller hva det nå heter... hehe.

Så spent på om det skjer noe i natt/morgen tidelig eller kanskje om noen dager!

Magen min har forresten sunket en heel del i dag! Så det i stad... Fikk sjokk..For det har skjedd fort hehe :D! SPEEEEEEEEEEEEENT!

Så utrolig spennende da hadde jo vært stas om tulla di kom i natt/morgen

Er ganske sikker på at resten av slimproppen min gikk istad, så det blir moro å se om det skjer noe enda eller om jeg må vente en stund til!

Lovlybaby skrev:
Jeg er våken! Har faktisk sove bedre enn jeg trodde jeg skulle! Det hadde vert herlig å fått gjort noe nå i slutten, sånn så du! Jeg ligger bare på sofaen.. orker ingenting. Jeg skulle fått en dose energi og lyst til å gjort huset klart for jul! Fint å slippe å gjøre for mye husarbeid når babyen har komt og folk står på døra. Har du bakt noe som du vil servere gjester som kommer? Jeg hadde store planer om det, men har enda ikke baket noe.. Vi har noe liggende i frysen etter svigers :)

Slimproppen ja.. Jeg skal til JM i dag, så jeg skal høre med henne. Jeg har veldig på følelsen at jeg kommer til  å føde før tiden. Håper jeg gjør det! I dag er jeg i uke 39! Rart å lese at jeg faktisk har kommet så langt! Uansett er det ikke lenge før lillejenta er i armene mine!Gleeder meg!!!

De knivstikka hadde jeg også mye av i kveld! Enormt irriterende og vondt! De kommer uten forvarsel! Gulljenta mi var også helt vill inni der! Maen måtte kose med magen for å roe henne. Det pleier å hjelpe, men hun var ganske så urolig i kveld!

De vonde kynnerene hadde jeg også rett før helga. Trodde det var fødsel på gang, men ingenting har skjedd. Nå har jeg roet meg litt med tanken på at det er nok noen dager til enda....
Får hoppe i seng igjen. God natt alle sammen! Og lykke til med muffins! Høres deilig ut!

Ja, det er rett å slett DRITT å ikke orke så mye. Jeg orker ikke selv. Var på kjøpesenteret i dag og tok en kaffe med mamma og mormoren min. Gud.. så slitsomt å traske rundt der. (for kosens skyld...og får å ikke sitte å vente hjemme om det skjer noe pga slimproppen og bli skuffa når det ikke skjer noe.. og får å gå fødselen litt i gang i butikkene haha).

Bake ja... Jeg har stooore planer om å bake og fryse ned til barselsbesøk.. Og lage middager som kan fryses ned så meg og samboeren slipper å stå å lage mat den første tiden hjemme med den lille. Men hakke gjort noe av det =/. Har en sjokoladekake i fryseren. Thats`s it! Jaja. Godt å lese at det er fler som er døds slitne og har store planer om ting.. hihiihi=) Missforstå meg rett! =)

Håper de murringene og "knivstikka" begynner igjen for deg!!!!!!!!!!! Kan jo skje når som helst! Uansett som du sier.. Så er den lille snart i armene dine.. max 3 uker så er den lille der hehe=)! WEE=) LYKKE TIL!=)

Hegevn skrev:

Er ganske sikker på at resten av slimproppen min gikk istad, så det blir moro å se om det skjer noe enda eller om jeg må vente en stund til!

Resten gikk i stad ja! WAA så morro! Hehe!=)
Murringer, menssmerten, knivstikk følelse, sunket mage, blitt dårlig?
Kjenner du noe rart på kroppen=)?

Er så inviduellt hva folk kjenner... Noen får ingen forvarsel. Mens andre blir dårlige rett å slett! FORTELLE ? =D

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Er så inviduellt hva folk kjenner... Noen får ingen forvarsel. Mens andre blir dårlige rett å slett! FORTELLE ? =D

Hehe ja jeg sitter i grunn bare å venter på at mensensmertene jeg har skal bli sterkere og regelmessige

Jeg får sammentrekninger i livmoren hver dag, men så gir det seg plutselig av en eller annen grunn.. forbereder seg sikkert men jeg blir jo like håpfull hver gang hehe

Hegevn skrev:

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Hehe ja jeg sitter i grunn bare å venter på at mensensmertene jeg har skal bli sterkere og regelmessige

Jeg får sammentrekninger i livmoren hver dag, men så gir det seg plutselig av en eller annen grunn.. forbereder seg sikkert men jeg blir jo like håpfull hver gang hehe

Så spennende! Klart man blir håpfull!
Er ihvertfall i gang hos deg.

Jeg våknet 04.45 i natt.. Fikk ikke sove...Økende smerter... RIer rett å slett..
Harr rier siden 04.45.. å her sitter jeg faen meg med økende rier.. smerte smerte smerte waaaa :P.. blir ikke søvn på meg i natt haha

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Jeg våknet 04.45 i natt.. Fikk ikke sove...Økende smerter... RIer rett å slett..
Harr rier siden 04.45.. å her sitter jeg faen meg med økende rier.. smerte smerte smerte waaaa :P.. blir ikke søvn på meg i natt haha

Jeg føler rett og slett at han bare tuller med meg.. får meg til å tro han er på vei ut men så er han egentlig ikke det :/ får smøre meg med tålmodighet!

Har du ringt og snakket med føden angående smertene? og hva sier de evt

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Hvordan går det med deg???

Lovlybaby skrev:

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Butterfly1 skrev:

Hegevn skrev:

Hvordan går det med deg???

lurer eg også på :)

eg sov nok for lenge på dagen i dag.. la meg etter at vesla var levert i BHG og blei sovende fra 08.30 til 13.00 :) hehe kjempe godt men det får eg igjen for no..

Da var jeg våken igjen! Har egentlig sovet godt :D Drømte at jeg fødte og alt gikk kjempe fint! Sjikkelig nedtur når jeg våknet og magen var der fremdeles! Lå å vrei meg i seinga en stund før jeg fant ut at det ikke var vits å prøve å sove mer... Typisk at vesla våkner når jeg er klar for å sove igjen. Hun våkner så tidlig for tiden!! Veldig irriterende!!

Nå er jeg spent på om det har skjedd noe hos deg Butterfly1 håper du kommer å oppdaterer snart

Noe nytt? Jeg våknet av sjikkelig vondt i magen. Det kom igjen etter 30 min. Men nå kjenner jeg ikke noe mere.. Kjedelig! Går å legger meg igjen. GOD NATT!

Håpa i det lengste at eg ikkje kom til å skriva noko her, men er lys våken - og har vore det sidan kl 4 :( Bra eg har permisjon! Men vil jo ikkje bruka dagen i morgon på å vera trøtt! : p Ingen vondter, berre ikkje søvnig :( Håpar de søv betre enn meg folkens!

Back
Topp