"NATT TÅRDEN"

Butterfly1

Flørter med forumet
Hei Jenter! 
Nå er det ikke lenge igjen før det "braker løs" for noen av oss her på Februar forumet.
Selv sliter jeg endel med nattasøvnen...Gjort det i noen mnd nå. Men siste tiden har det blitt verre. Å dett er jeg nok IKKE alene om!
Her kan vi prate om hva som holder oss våken, formen, alt og ingenting PLUSS PLUSS PLUSS! Bare fantasien som setter grenser! =)=)

TRÅDEN FOR OSS SOM VIL SNAKKE LITT MED ANDRE "NATTUGLER"!

Godt mulig eg melder meg inn her snart :)
ligger en del våken om natta, eller sover vertfall veldig lett..
halsbrann og det at det er umulig å finne en gos stilling gjør soving vanskelig.. men foreløpig prioriterer eg å forsøke å ligge i senga vertfall

Hm.. kanskje jeg stikker innom her en tur.I natt var jeg våken hele natta fordi jeg hadde så vonde kynnere (maserier?) at jeg hadde ikke sjangs til å sove. Nå er jeg trøtt og håper å sove hele natten... Men man vet aldri..

Tar kvelden for første gang snart, men skal ikke se bort i fra at det ikke blir den siste. Stuptrøtt og sovner som regel greit i 11 tida, men våkner etter 1-2 timer og da er det bare å gi opp senga for de rastløse beina går i spinn! Pleier å ta med dyne og varmeflaske i kjelleren og drøye tida med opptak av Fødestuen. Så får vi se om vi "sees" i natt eller ikke! 

Ja, jenter... Satser på at jeg ikke må inn her senere i natt. Har den halsbrannen selv...
Pluss dårlig sovestilling og er jo så varmt i senga hehe.

Maserier ja... Det fant jeg ut at jeg hadde i går. Og takk GUD for at jeg ikke har det i dag. Unner deg absolutt ikke det. For det var rett å slett jævlig vondt.. =/... Måtte jo holde meg fast i kjøkkenbenken å konse på pusten.. Hmm.. Å de leggkrampene har jeg vært heldig og ikke vært borti. Bare 2 uker og 3 dager til termin.. så håper på å ikke merke noe til dem!

Førstegangs dere her inne eller? Eller flergangs ?

Jeg er førstegangs:).

Nå legger jeg meg . Sov godt! *SOVESTØØV TIL DERE*

Har det også slik, lakenskrekk som sambo kaller det.. :p Hehe. Er ikke frivillig våken for å si det sånn, myyye bedre å sove på natten i stedet for å sove langt ut på dagen som jeg må, men men. Sov ikke i det hele tatt i natt pga masrier, var på kontroll hos jordmora i dag og fikk sovetabelett som jeg kunne ta visst jeg trengte det. Hun mente fødselen var rett rundt hjørnet så det var dumt visst jeg ikke fikk sove og plutselig måtte føde, helt utslitt etter flere dagers våking. Så jeg skal sove i natt, BASTA BOM! :) Sender jon blund støv til alle dere andre også ;)

Da var vi kommet til natta....
Jeg har hatt sjikkelig vonde kynnere nå. Men har tatt 1 gr. Paracet så håper jeg snart kan gå å legge meg igjen. De er vondere enn i går... Rart at de kommer igjen så kraftig på nettene, og ikke på dagene...

Kan ikke fordra halsbrann! Så føler med dere! Jeg har mindre av det nå, siden hun har lagt seg så godt ned i bekkenet. Halsbrann er jo sjikkelig vondt!!
Da russler jeg i seng en gang til. Lykke til jenter! Håper dere sover godt nå! Natti :)

Da sitter jeg her og får ikke sove. Våknet etter ca to timer i senga. Sykt vondt å bevege seg. Bekkenet er det ene. Men nå tror jeg hodet må ha festet seg. Er jo sånn trykk der nede at minste bevegelse er en pinsel. I tillegg er høyre foten min så rastløs at jeg skulle ønske jeg kunne montere den av om natten....

Jeg bruker som regel å sove mesteparten av tiden i en stol i stua. Har gjort det de siste ukene. Fungerer forsåvidt greit......når jeg først sovner....

I natt går det dårlig. Er stuptrøtt, men får ikke sove!!! Arghhh!!! Håper foten roer seg snart slik at jeg får noen timer før storebror våkner i 6-7 tida. . . Ligger an til en god strekk etter han er kommet seg i barnehagen :)))

Håper dere andre får sove :)) Zzzz Zzzz Zzzz

Ja da var det min tur til å bruke denne tråden.. Klør meg mest ihjel.
Det stikker over alt på kroppen, skulle nesten tro at noen hadde lagt kløpulver i senga vår,,
Ikke nok med det så må jeg tisse hele tiden. Tror barnet ligger på blæra mi...
Kjenner jeg begynner å bli ganske så lei av å gå gravid nå... Håper snart at han/hun bestemmer seg for å komme ut..

AU! ikkje søren om eg får sove.. kunne likesågodt stå opp, og no er klokka 03.23.. sukk..
har son difus menssmerter vondt i heile magen og korsryggen som stråler ned i begge lysker og lår..
er konstant, ikkje i tak..
noken som veit om  det er noke modning eller noke?
eller er det bare son kjip vondter som en må "leve med" liksom..

Klesklypa skrev:
AU! ikkje søren om eg får sove.. kunne likesågodt stå opp, og no er klokka 03.23.. sukk..
har son difus menssmerter vondt i heile magen og korsryggen som stråler ned i begge lysker og lår..
er konstant, ikkje i tak..
noken som veit om  det er noke modning eller noke?
eller er det bare son kjip vondter som en må "leve med" liksom..

Jeg gikk 2 hele netter med sjikkelig vondt! Jeg hadde menssmerter i ryggen og kynnere og nedpress, jeg begynnte å lure på om var rier noen ganger. Jeg var ganske sikker på at mye hadde skjedd,men der tok jeg feil. Som JM sa; ingen betydelig forrandring :(
Men jeg har jo allerede 2 cm, og de må jeg jo ha fått på et vis, så om du modnes i natt, det er jammen ikke godt å vite! Vi får håpe!
Selv har jeg faktisk sovet noen timer i natt! Vi la oss tidlig i går, og jeg har vert oppe 3 ganger i natt, men da har jeg sovnet igjen :D Langt ifra så mye kynnere som de andre nettene. Tidligere trodde jeg meste det var  fødsel når de kom(de var veldig vonde), men si ingenting har forrandra seg, er det mye bedre å få fred å sove litt!
Jeg får russle i seng igjen for storesøster våkner :)
God natt, sov godt dere andre!

Hallo hallo! Noen som ikke får sove sånn som meg i dag??

I går natt fikk jeg sove som en DRØM...Det var så deilig. Har ikke sovet så godt på flere mnd!<3.

Meeen... I dag begynte det å murre i ryggen og magen da jeg skulle hente min kjære på jobben. Jeg vil ikke si at det var vondt eller noe. Men det var mer slitsomt og ubehagelig.

Startet med ett fyrverkeri i do.. Så kom murringen i bilen på vei til jobben hans. (beklager men sånn skriver jeg haha...Mulig litt overtrøtt her).

Å nå sitter jeg her i senga mi og glor og surfer på nettet etter 1 times tid med forsøk på å sove. 
Har vært fryktelig sliten etter den murringa kom. Måtte til å med avlyse en filmkveld vi skulle ja. Kjipt=/!

Jeg har "voksekrampe,Verkende" lignende smerte i beina mine. vet ikke om det er de berømte urolige beina som alle snakker om. Eller om det har noe med murringene å gjøre.. Hmm.. Ingen murring nå forresten. De kommer og går liksom.

NOEN ANDRE SOM ER VÅKNE NÅÅÅÅ? =)

Håper murringen din snart går over! Så slitsomt! Får bare håpe den har en virkning på deg :) Jeg har sjikkelig vondt i halsen så jeg ikke får sove. Kan det hjelpe med paracet? Jeg er så trøtt... Jeg hoster og har fått øyekatar av lille jenta mi. Energien er på bånn, og jeg trenger sårt å sove. Dette passer meg ikke! Jeg venter jo på å føde! Er ganske sikker på at slimproppen gikk i går. Uten blod, men jeg har blødd litt dagen før. Men hva har egentlig slimproppen å si?

februargullet skrev:
Murring som kommer og går, sikker på at det ikke er rier?

Ikke hatt noe murring i dag...
Så kanskje kroppen gjør seg klar? Hmm.. Ikke lett å si hehe:).

Lovlybaby skrev:
Håper murringen din snart går over! Så slitsomt! Får bare håpe den har en virkning på deg :) Jeg har sjikkelig vondt i halsen så jeg ikke får sove. Kan det hjelpe med paracet? Jeg er så trøtt... Jeg hoster og har fått øyekatar av lille jenta mi. Energien er på bånn, og jeg trenger sårt å sove. Dette passer meg ikke! Jeg venter jo på å føde! Er ganske sikker på at slimproppen gikk i går. Uten blod, men jeg har blødd litt dagen før. Men hva har egentlig slimproppen å si?

Huff.. Det høres grusomt slitsomt ut for deg nå:(!
Ville vell ikke tatt paracet. Men nå har ikke jeg tatt noe form for smertestillende selv om jeg har hatt ekstrem svangerskaps hodepine. Så er vell litt sta...Håper det gir seg snart med den halsen din og at du har fått noe øynesalve for den øynekataren...For det er ubehagelig!=/

Slimproppen som har gått ja! SÅ SPENNENDE! Jeg ser etter slimproppen hver dag i do (hahaha)... Jeg er så spent på om jeg får sett den...Om den går før fødsel eller under fødsel. Kanskje jeg ikke ser noe til den hehe:). Er jo ikke alle som gjør det heller. Å det trenger absolutt ikke være blod i slimproppen! :).

Jeg vet ikke hvor mye det har å si. Har surfet litt på det her på nettet. Men er jo så forskjellige meninger. Men har lest inne på GRAVIDESIDER der fagpersoner har skrevet om slimproppen...(Leger og jodmord)... Å der står det at det kan være ett tegn på at fødselen starter snart...Innen 1-7 dager etter at slimproppen har gått kan det skje noe..Det som har stått når jeg har lest på disse sidene fra fagersoner.

Så har jeg lest om GRAVIDE som slimproppen har gått hos. Å da er det noen som har skrevet at slimproppen kan gå noen uker før fødsel osv... Men er innviduellt ville jeg tro asså! Akkurat som alt annet i svangerskapet! 

Men en ting er snikkers og twist! DET SKJER NOE om ikke så lenge!!!! =D Er jo noe av de siste som skjer i svangerskapet før fødselen setter i gang! Så jeg vil bare si LYKKE TIL!
Det her er spennende tider!!!

Hvordan går det? Har du fått noen murringer/tak eller lignende etter at den proppen gikk=)?

Ja, det er det litt nattan nå også. 
Vi hadde filmkveld i dag og besøk av ett vennepar. Så skrekkfilm... Å luttselig fikk jeg tak nederst i magen.. Som knivstikk liksom.. det holdt på i over halve filmen...Sånn at jeg måtte konse på pustingen...og jenta i magen ble veldig aktiv.

Jeg ringte føden da de besøket reiste hjem. Bare for å høre om det her er begynnende rier eller VONDE kynnere som mange har mot slutten.. har hatt kynnere tidligere..men de var ikke vonde bare ekkle og ubehagelige... 
Da fikk jeg som svar at dette kunne være begynnende rier eller det kunne være sånne vonde kynnere. Men de kommer når jeg sitter stille osv..
Hun ville jeg skulle ringe om det ikke ga seg. Nå har det roet seg litt. å jeg er tilbake til litt murring.. som jeg hadde ekstremt mye av i går.. som ble slitsomt.. Så spennende å se om dette er begynnelsen på noe eller ei.

Noen som har sånn ca samme her :)?

Så spennende, får håpe det utvikler seg til regelmessige rier sånn at du slipper å gå rundt med maserier!

Jeg kjenner til knivstikk følelsen men det kommer ikke regelmessig her dessverre.. kjenner jeg begynner å bli utroooolig utålmodig her jeg sitter. Vil så gjerne se gutten min nå, så jeg håper det skjer noe snart her

Hegevn skrev:
Så spennende, får håpe det utvikler seg til regelmessige rier sånn at du slipper å gå rundt med maserier!

Jeg kjenner til knivstikk følelsen men det kommer ikke regelmessig her dessverre.. kjenner jeg begynner å bli utroooolig utålmodig her jeg sitter. Vil så gjerne se gutten min nå, så jeg håper det skjer noe snart her

Ja, du sitter med samme smertene ja!
Håper han din og hu min vil ut snart da!
Blææ hehe.
Hørt at maserier er ekstremt slitsomt. Moren min hadde det en ukes tid før lillebror kom til verden.. Håper ikke det blir sånn med oss da!:)
Ga seg litt her altså... Tok meg en dusj osv. Men nå kommer det igjen gitt hehe.. Spennende!

Håper gutten din vil ut i natt! =D

Da lager jeg muffins kl 01.41 på nattan...
Huff.. Gleder meg til jeg kommer til mitt "normale" jeg igjen haha!
Graviditeten gjør mange kvinner "gale" hihihihi=)!

Pleier aldri gjøre dette hehe... Men er vell litt rastløs mot slutten. Burde jo heller sove da =/.. jaja..

Noen våkne :)?

Back
Topp