natt søvn????

mero

Forelsket i forumet
Hvordan er natten hos dere hun her sover ikke hele natta???uff sliten av og opp jeg da!!hehe håper det snart hjelper!!!gjør det snart..hihi..

Sove hele natta, det veit ikke Eirik hva er[&:] Han får mat et par ganger han, men siden mamman er så trøtt om natta så blir det pupp i senga - til Eiriks stooore glede[8D][:)] VEIT jeg burde stått opp og gitt han mat, og så lagt han, men jeg orker bare ikke! Har ikke sovet ei hel natt siden jeg var 3.5 uke på vei!!!

Så jeg skulle gjerne hatt tips om hvordag man får de til å sove leeeenge[:D]

Adelin våkner som regel 1-2 ganger om natten. Spiser litt og så sovner hun igjen med en gang.
Hun legger seg halv 7-7 da, så det er kanskje ikke så rart.
Men herregud så godt det skal bli å sove en hel natt!! [:D]

Robin og legger seg mellom 7-8....mater som regel 1-2 ganger før morran.etter en par ukers roteperiode så har han heldigvis begynt å sove bedre om natta...[:)]  slitsomt når de våkner så ofte...

Her har vi luksus (bank-i-bordet)[:D] Eskil sover fra kl19 til 6-8. Han har sovet rundt fra han var 7-8 uker gammel. Vi begynte med å legge han 10-15 min tidligere hver kveld, slik at han ikke skulle merke den store forskjellen. Vi holdt leeenge på rundt 20-21, men nå er han stuptrøtt kl 19.
Har hele tiden gitt han mye mat på kvelden, tror kanskje det kan hjelpe til å få dem til å ikke våkne om natta. Han har feks alltid fått nan før han legger seg, ikke morsmelk.
Lykke til, det er utrolig slitsomt med den nattevåkingen!

ORIGINAL: Lisee

Her har vi luksus (bank-i-bordet)[:D] Eskil sover fra kl19 til 6-8. Han har sovet rundt fra han var 7-8 uker gammel. Vi begynte med å legge han 10-15 min tidligere hver kveld, slik at han ikke skulle merke den store forskjellen. Vi holdt leeenge på rundt 20-21, men nå er han stuptrøtt kl 19.
Har hele tiden gitt han mye mat på kvelden, tror kanskje det kan hjelpe til å få dem til å ikke våkne om natta. Han har feks alltid fått nan før han legger seg, ikke morsmelk.
Lykke til, det er utrolig slitsomt med den nattevåkingen!

jeg putta på masse grøt og morsmelk til kvelds men det bare endte med at han våkna noen timer etterpå med mageknip.så nå gir jeg en porsjon grøt og ca 100ml morsmelk etterpå og han sover bedre....så lenge han sovner etter å ha fått mat så er jeg fornøyd jeg..[:)]

hele natten!!!! joho!!![:D][:)]

Her er det natt kl 22, og morgenen starter mellom 7-9. Sover gjennom hele natten, fikk nattpupp første 6 ukene...

Mi sover fra ca 21-22 til ca 06-08. blir som regel vekt av klokka til pappa som han ikke klarer å slå av, før den har pepe i over ti min[:(][:(]

Hos oss er det fortsatt nattmat, ja. [8|] Vilde legger seg rundt 19 - 19.30, og spiser gjerne 2 ganger i løpet av natta, før hun våkner rundt 07. Men om en måneds tid skal hun få lære å sove gjennom! Det ser jeg fram til, gitt! (Storebror er også nattevandrer til tider, og da blir det gjerne til at jeg må opp et par-tre ganger for å legge ham i køya igjen i tillegg - ganske trøtt til tider, jeg da... [&o])

Oliver har sovet hele natta siden han var 6 uker han[:D] DET er deilig det!!!!

ENDELIG soves det fra ca. 21 til ca. 07!!!! Jeg bør nok ikke skryte for mye, for det har vart i 3 dager... MME er tingen! Ammestopp for noen få dager siden. Håper det fortsetter slik.

ORIGINAL: Dyreglad85

Mi sover fra ca 21-22 til ca 06-08. blir som regel vekt av klokka til pappa som han ikke klarer å slå av, før den har pepe i over ti min[:(][:(]

Sånn har vi det oxo, at det er klokka til pappa'n som vekker oss.. Han sover natten gjennom fra 21-07 hver natt!!!!!!!! (bank i bordet)

heldig dere....her er det slutt på at han sover hele natta. Natt til i dag våknet han 6ganger!!!!!!!!!!!!!!!!! Er så trøtt at jeg går nesten i søvne. Tror det er pga varmen og at han er litt tett i nesa. Før sov han hele natta, men etter at vi begynte med litt grøt synes jeg at han våkner oftere...vet ikke helt hvorfor. Men håper det snur snart...

Back
Topp