natt rutiner??

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Hvilken rutiner har dere om natten, når dere skal gi gulla deres mat?

Når jeg hører han kaver i sengen sin, står jeg opp og tar på meg morgen kåpen. Setter meg i sofaen, tenner ett stearin lys, tar han opp og legger han til.

Jeg koooooser meg som bare det når jeg ammer han om nettene. Han er helt i tåka når han får mat da.. begynner av og til å sutte i luften før jeg får lagt han til.. hehe. [:D]

Jeg brekker meg løs fra senga, løfter ham opp til meg og sitter i halvsøvne og ammer. Han suger villig i vei, og når han er ferdig er det rett tilbake i loppekassa si. Null kos! Er jo så trøtt da at det er helt vanvittig[:'(]

Her har vi endelig fått til å amme i senga siste mnd...
Hun spiser i 5 tida,og da sover hun sammen med oss til vi står opp i 8 tida..[:)]

er det bare jeg som styrer slik da..

klarer ikke slappe av om jeg ligger og ammer, også er jeg så redd for og sovne om han ligger der med meg, + at jeg ikke får tatt han opp til raping da, eller får jo det, men da må jeg likevell sette meg opp og da kan jeg jo bare sitte da vell... [>:]
og sitte går greit, men når jeg er så trøtt er det best og ha noe støtte i ryggen synest jeg..
så da blir det opp og bort i sofaen.. [8D]

Jeg tar han opp i senga mi og ammer. Sovner av og til.
Stryker han og nynner litt

ORIGINAL: linan

Her løfter jeg snuppa opp i dobbeltsenga,og noen ganger sovner vi begge,andre ganger er jeg så våken at jeg får lagt henne tilbake i sin egen seng. Helt greit.

Samme her. Men som regel sover hun hele natta. [:)]

Jeg setter meg opp i senga og ammer, inn mot veggen med puter i ryggen. [:D] Og så legger jeg ham tilbake i senga si etterpå. Jeg liker best å sette meg opp, synes det blir mest effektivt. Ellers klarer jeg ikke å huske om jeg faktisk har ammet, og i tilfelle hvor mange ganger. [8|][:)] Og så sover jeg bedre når han sover i sin egen seng. [;)]

jeg ammer ikke da,men når han skal ha mat om natten sitter jeg på en stol ved siden av sengen hans.så drikker han ferdig,får rape og sovner som et lys igjen.pleier aldri å snakke med han om natten,da begynner han bare å smile å drøse[8D]han sover på sitt eget rom da,så det er itt lenger for meg å gå når han trenger meg,men det har egentlig fungert kjemep fint.sover mye bedre nå virker det som.har en sambo som snorker kjempe mye å høy,så jeg tror han ble mye forstyrret av det før da han lå med oss.kan huske at jeg slet med å amma om natten,sovet alltid om jeg lå,så jeg måtte rigge meg til  en stol for å holde meg våken[8D]

ORIGINAL: *mammsen*

jeg ammer ikke da,men når han skal ha mat om natten sitter jeg på en stol ved siden av sengen hans.så drikker han ferdig,får rape og sovner som et lys igjen.pleier aldri å snakke med han om natten,da begynner han bare å smile å drøse[8D]han sover på sitt eget rom da,så det er itt lenger for meg å gå når han trenger meg,men det har egentlig fungert kjemep fint.sover mye bedre nå virker det som.har en sambo som snorker kjempe mye å høy,så jeg tror han ble mye forstyrret av det før da han lå med oss.kan huske at jeg slet med å amma om natten,sovet alltid om jeg lå,så jeg måtte rigge meg til  en stol for å holde meg våken[8D]

Vi vurderer å legge Gabben på eget rom nå. Samboeren min snorker ikke så mye, men han er plaget med atopisk eksem og midt på natten setter han bestandig i et realt klø-attack og da våkner bestandig både jeg og ungen. Fryktelig plagsomt både for Marius, meg og lille Gabriel [&:]. Lurer på å vente til han sover natta igjennom. Det er jo litt kos å ha han der også da[&o]

Malin sover hele natten på eget rom [:D][:D][:D][:D] Da jeg prøvde med avvenning tok jeg henne ikke opp før hun skreik og jeg prøvde først å gi henne tutten og legge meg igjen. Etter ca en uke med dette sov hun hele natten [:D] Før tok jeg henne opp bare hun kavet litt.. Jeg ammet alltid liggende på natta, etter 5 min var hun ferdig, så rap og rett i seg igjen [;)]

quote:

ORIGINAL: *mammsen*

Vi vurderer å legge Gabben på eget rom nå. Samboeren min snorker ikke så mye, men han er plaget med atopisk eksem og midt på natten setter han bestandig i et realt klø-attack og da våkner bestandig både jeg og ungen. Fryktelig plagsomt både for Marius, meg og lille Gabriel [&:]. Lurer på å vente til han sover natta igjennom. Det er jo litt kos å ha han der også da[&o] 

ja,slik tenkte jeg også først.men jeg bestemte meg for å prøve en natt,bare for å se om det funket.hadde jo bare vært å flytte han tilbake om det ikke hadde funka..har to venninder som har unger på nesten samme alder,begge ungene begynnte å sove rundt så fort de kom på eget rom[:D]det var det som fikk meg til å prøve.men jeg savner han til tider[:(] er trist å ligga alene når sabo er reist på jobb[8D]han begynner ofte 5 og reiser hjemmefra kvart over 4.... 

jeg har gitt opp det med å legge henne tilbake i egen seng etter natt ammingen,hun hyler som ei sirene da,å jeg er for trøtt til å "ta opp kampen"...så det blir til at hun sover med med puppen i munn hele natta,ja jeg vet det er galt av meg!!!! men om noen har råd til meg som kan hjelpe med å få henne til å sovne i egen seng igjen,så mottas de med stoooooor takk!!!-jeg er nemlig mere død enn levende pga mangel på søvn....

hjelp meg!!!

Gi henne ei hånd å kose med kanskje. Hold en finger over nesa hennes, det funker på min kar. Da blir han så søvnig og slapp. Ellers er det jo så vanskelig å si hva som hjelper på Alina, for ungene er jo så forskjellig[&:].

Back
Topp