Natt-prat :-)

Det endte med at pappan la henne inntil seg i senga, da sovmet hun på sekundet :P Bare hun ikke forventer det fra nå av da :P Hehe. I kveld gikk det mye bedre, tror ikke hun er helt klar for senga før i 21.30 tida, at vi har kanskje prøvd for tidlig? Hun styrte litt, men før hun ble hysterisk tok vi henne opp litt igjen. Prøvde å lese alle signaler :P Spiste siste gang rundt 22, sovnet 22.30 og våknet nå kl. 4 for mat. Herlig :D Selv om jeg la meg 02.30 da, hehe. Er jo freddan, så måtte ha litt alenetid med pappan :-) Åssen gikk det i kveld?
 
I går sovnet bølla klokka 20.00!! Så nå er jeg spent på om ho vil legge seg igjen etter matings kl. 02.30! Uansett var det deilig med litt voksentid før natta, ikke vant til det disse tider :-)
 
HUURRA! Første natta uten mat - fantastisk deilig! Sovnet 22.30 og våknet 06.00 for frokost. Uthvilt og fornøyd mamma :D
 
Akk!! Nå sitter jeg på sengekanten ved siden av Ada sin seng, klokka er 23.49 og i kveld er jeg gørr sliten! Hun sovnet først klokka 22.00, gubben skriker pga et fint fotballmål - Ada våkner. Hun får ikke sove igjen! Etter å ha prøvd leenge, sovner hun omsider igjen kl. 23.00. Plutselig SMELLER det i buksa, 3 (!) ganger, og bleia MÅ byttes selv om gullet sover. Jeg skifter i senga med dempet belysning - MEN Ada våkner! Så da satt jeg her da, og syns litt synd på megselv :-/ Vil så gjerne at ho legger seg litt før!
 
Uff. Håper hu sovner fort igjen. Her sover mann og barn, men jeg får ikke sove :)
 
Synes også det er fint å ha noen å kjase med nå som jeg er mye våken når alle andre sover :) I dag sovnet mini klokka 21.00, jeg gikk bare å ventet på at hun skulle våkne men NEI! :D Så selvfølgelig får jeg problemer med å sovne selv, typisk :P men klager ikke :-) NOEN TIMER SENERE: Noe måtte jo gå "galt" - klokka 03.30 våkner bølla og det kommer et brak i bleia. Lur som jeg er tenker jeg "jeg skifter i senga så kanskje hun ikke våkner". Bleia går av og PANG! Det var som å skru på ei kran, det tok aldri slutt. Dritt overalt! Puuh! Og to øyne store som tallerkner :P Det resulterte i en sabla drittjobb og ei jente som holdt seg våken i 1.5 timer. Nå er klokka 05.00 og nå skal jeg SOVE! :-)
 
Back
Topp