Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: milla83
hei.
fikk ett tips av en venninne, hun begynte med å gi morsmelkserstatning som siste måltid på kvelden før dere legger henne og evt dere skal sove, da sover barnet lenger, av en eller annen grunn.
har jo hørt at noen av oss har mindre men fetere melk på kvelden i forhold til på dagen, men jeg prøvde ut det med mme på kvelden, hun får siste måltid rundt halv tolv tolv, og sover til halv seks, seks hver natt, hun er kun 7uker gammel, så gikk rett vei for meg, så får hun mm resten av dagen, men gir innimellom mme på dagen da hun ikke er mett på det jeg har i puppene.... har ikke hatt nok til henne på ett par uker, men fungerer å gi nan innimellom også pumper jeg meg, så jeg ikke mister melken....
men å gi mat midt på natten gjør jeg ikke lenger....
kanskje du skal pumpe deg på kvelden og prøve med mme som siste måltid, så kanskje du kan se...?
lykke til
ORIGINAL: molo
ORIGINAL: Lillezilje
Tror ikke det er lenge før det er slutt på nattmåltider her. De siste dagene har han sovet 7-8 timer før han våkner og vil ha mat. [:D]
Ikke for å være dust, men det kan snu seg..det gjorde det her ihvertfall..sov 8 timer hver natt leeenge, men nå må han ha hver 4 time igjen..ikke alltid da men...
Håper ikke det snur seg for deg da[:D] kan være pga øking her også da[:)][:D]
ORIGINAL: *Familiepå3*
Fikk beskjed om at så lenge han la på seg og alt var vel så skulle vi bare la han sove!! Sover 6-7 timer om natten!!