Dagens natt kan noen få billig av meg! Snuppa på 2,5 har holdt det gående siden 12 å sover enda ikke. Først en time hyl å skrik for ingenting, så To timer turning i senga vår, tilbake i senga si, hyl å skrik for ingenting, på med dyne, av med dyne, feil vann i flaska, aua i øret, nesa, magen, kneet, kinnet(ikke samtidig Såklart), bytta bleie to ganger siden hu hadde tissa i bleia(noe hu absolutt ikke bryr seg om ellers). Blei endelig stille i 10 min, da blei jeg sulten å kvalm. Eneste vi hadde var brød å mens jeg står å lager mat må jeg løpe å spy pga lukta. Etter å ha spydd magesyre i 10 min får jeg fullført maten å spist den. (Legg også til at jeg har vært oppe å tissa hvertfall 20 ganger i tillegg). Nå er det kl 4 å jeg har enda ikke sovet ett minutt siden detta selvfølgelig starta i det jeg la meg tilrette i senga for å sove. Gi meg styrke!
Enda godt jeg er sykemeldt å trenger kun opp om 4 timer for å sende snuppa i Bhg så hjem å sove igjen heeeelt alene! Legger meg å griner snart!
Enda godt jeg er sykemeldt å trenger kun opp om 4 timer for å sende snuppa i Bhg så hjem å sove igjen heeeelt alene! Legger meg å griner snart!