Natt fra h....

Maggaat

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Dagens natt kan noen få billig av meg! Snuppa på 2,5 har holdt det gående siden 12 å sover enda ikke. Først en time hyl å skrik for ingenting, så To timer turning i senga vår, tilbake i senga si, hyl å skrik for ingenting, på med dyne, av med dyne, feil vann i flaska, aua i øret, nesa, magen, kneet, kinnet(ikke samtidig Såklart), bytta bleie to ganger siden hu hadde tissa i bleia(noe hu absolutt ikke bryr seg om ellers). Blei endelig stille i 10 min, da blei jeg sulten å kvalm. Eneste vi hadde var brød å mens jeg står å lager mat må jeg løpe å spy pga lukta. Etter å ha spydd magesyre i 10 min får jeg fullført maten å spist den. (Legg også til at jeg har vært oppe å tissa hvertfall 20 ganger i tillegg). Nå er det kl 4 å jeg har enda ikke sovet ett minutt siden detta selvfølgelig starta i det jeg la meg tilrette i senga for å sove. Gi meg styrke!

Enda godt jeg er sykemeldt å trenger kun opp om 4 timer for å sende snuppa i Bhg så hjem å sove igjen heeeelt alene! Legger meg å griner snart!

Uff... høres ikke greit ut.... Håper du får sovet litt utover dagen da, og at natten som kommer blir bedre ☺

Huff.. Har sånne netter av og til her også! Det er hardt

Ja de er harde de nettene! Etter hu var syk for to uker siden har hu enda ikke sovet en natt gjennom, men lenge siden det har vært så ille som i natt. Huff.

Får satse på en blid unge etter Bhg i dag, hvis ikke blir det mye film før nattan kjenner jeg. :p

Ja de er harde de nettene! Etter hu var syk for to uker siden har hu enda ikke sovet en natt gjennom, men lenge siden det har vært så ille som i natt. Huff.

Får satse på en blid unge etter Bhg i dag, hvis ikke blir det mye film før nattan kjenner jeg. :p
Man blir nesten sprø :p

huff det hørtes absolutt ikke kjekt ut :(, håper du får sovet godt mens hun er i barnehagen :)

Akkurat sånn var vår natt inatt... Fryktelig slitsomt når man sliter veldig med kvalme og oppkast. Når hun endelig roet seg så var jeg blitt så dårlig at jeg ble hengende over do i lang tid for så å legge meg å grine... Heldigvis er ikke alle netter sånn ;)

Akkurat sånn var vår natt inatt... Fryktelig slitsomt når man sliter veldig med kvalme og oppkast. Når hun endelig roet seg så var jeg blitt så dårlig at jeg ble hengende over do i lang tid for så å legge meg å grine... Heldigvis er ikke alle netter sånn ;)

Uff samme som meg det, når hu endelig blei stille var jeg sulten å kvalm. Men ja, heldigvis er ikke alle netter slik! Å godt er det! Hvertfall når man sliter så med kvalme å oppkast. :p

Uff samme som meg det, når hu endelig blei stille var jeg sulten å kvalm. Men ja, heldigvis er ikke alle netter slik! Å godt er det! Hvertfall når man sliter så med kvalme å oppkast. :p
Det er ganske mye tøffere å være gravid og ha en liten. Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg kunne bli så dårlig som jeg er denne gangen... Får dårlig samvittighet for datteren min. Jeg legger meg før henne hver kveld og orker knapt å leke med henne... Merker at hun savner mamman sin. Får håpe formen snart kommer seg!

Det er ganske mye tøffere å være gravid og ha en liten. Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg kunne bli så dårlig som jeg er denne gangen... Får dårlig samvittighet for datteren min. Jeg legger meg før henne hver kveld og orker knapt å leke med henne... Merker at hun savner mamman sin. Får håpe formen snart kommer seg!

Ja merker det selv. Bare jeg lager middag er jeg dau sliten å ligger på sofaen resten av dagen. Klarer ikke leke eller noe med hu. Dårlig samvittighet.!

Back
Topp