natt amming

madonna

Glad i forumet
Fra dag en har hun sovet med oss i senga (vi pusser opp så vi er 4 på vårt soverom nå..ARG!) og hun krever pupp mange ganger om natta. Føler jeg er litt for utolmodig for jeg stopper henne før hun slipper brystet selv for å få litt søvn. Vet jeg bør ha henne i egen seng men det er ikke mulig enda.. Noen gode råd??

me fekk beskjed om at en ikkje kunne skjemme de bort ennå og at det er frå ca 3 mnd at egen seng er viktig.(helsesøster)
me prøver å legge ho i si seng, men av og til nytter ikkje det..[;)] veldig sjelden eg legge ho tilbake i egen seng etter nattamming,spørs kor trøtt ho er. eg amme liggande så det er ikkje vanskelig å sove igjen. prøvde å sitte,men då låg eg våken i et par timer før eg fekk sove igjen.
(me har stor seng og ho har sin egen plass mellom hodeputene våre)

Har du mulighet for å ha vognbagen ved siden av senga deres?
- det er jo en mellomting mellom egen seng og samsoving[;)]

Vi brukte det trikset med vognbaggen i begynnelsen ,det fungerte glimrende! Men etter at vi kjøpte en slik bamse som hindrer han i å snu seg over på magen har han sovet i egen seng Og jeg legger han alltid over i egen seng etter nattamming ,samme hvor lang tid det tar for han å roe seg . Det ender med at jeg sovner på rekkverket til senga med et godt tak på smokken hans [;)]

ORIGINAL: Tussi75

Vi brukte det trikset med vognbaggen i begynnelsen ,det fungerte glimrende! Men etter at vi kjøpte en slik bamse som hindrer han i å snu seg over på magen har han sovet i egen seng Og jeg legger han alltid over i egen seng etter nattamming ,samme hvor lang tid det tar for han å roe seg . Det ender med at jeg sovner på rekkverket til senga med et godt tak på smokken hans [;)]

hehe, samme her. Henger over sengekanten hans og mister følelsen i armen til slutt. Hender jeg må gi meg og tar han opp i sengen, men prøver virkelig å legge han tilbake etter ammingen!

De kveldene Matilde sovner i vogna og sover godt mens jeg bærer henne opp, så legger jeg henne i senga. Når hun da våkner igjen for pupp, så blir hun liggende ved siden av meg til vi står opp. Fungerer helt greit!! [:)][:)] Hun legger seg tidsnok i egne seng ut natta tenker jeg... [;)] stresser ikke med det. Har gjort det samme med de andre, og ingen av dem ligger sammen med mamma'n sin ennå... [:D][:D][:D][8D]

Back
Topp