natt amming

søta mi

Elsker forumet
er det mange som ammer om nettene??
 
det gjør jeg, mest pga at vesla ligger i senga mi.. tror det er bortimot 3-4 ganger om natta at ho tar puppen... jeg bare sover og ho sover [:D][:D] så det er sånn dvale pupp.. hihi...
 
Jeg ammer maaange ganger hver natt. Gidder ikke se på klokken eller telle. Stapper inn puppen og sover videre. [;)] Han trives for tiden best i egen seng, vil ha litt armslag, men den er helt inntil vår. Så jeg bare drar han frem og tilbake. Men noen ganger sovner vi fra puppingen begge to og sover helt inntil en stund. [:)]
 
Jepp,jeg ammer om natta,men som oftest bare en gang grytidlig morgen,men innimellom mye mer,og da sover han som regel helt inntil meg.
 
Jeg ammer når hun vil ha, også om natten. Nå sover hun som regel natten igjennom, men fra hun har lagt seg for natten og til vi står opp, ammer jeg henne alltid i vår seng. Jeg følger heller ikke med på klokka, men vet at hun som regel våkner rundt 06 for å få litt mat. 
 
Nei, hun sluttet å be om nattpupp før hun var 5 måneder, mens hun fortsatt ble fullammet. Jeg hadde jo regnet med å måtte opp på natta en god stund til, men siden hun var i svært godt hold så var det jo ikke noe å mase med...
 
Baby i senga virker veldig koselig, men jeg er altfor engstelig av meg til slikt jeg! Nå fikk vi aldri dreisen på liggende amming uansett, forresten, hun fikk liksom ikke i seg noe de gangene vi prøvde det.
 
jeg ammer om natta.. en gang rundt 4-tiden, og så ca 2 timer etter. synes det er stor kos jeg [:D]
 
nora er snart 5 mnd og to uker-og jeg ammer henne ca to ganger pr natt ,3 gang hvis regner  med  frokosten kl 6 -7 om mårran. jeg syns det er kjempeslitsomt i perioder! trenger ganske mye søvn til vanlig og nå er det ca 2-2.5 t. søvn i slengen......[&:]
 
ammer fortsatt om natta. en gang mellom 2-6
 
Vi ammet alltid om natten før, noen ganger sovnet vi sammen. Tida har sovet hele natten gjennom siden hun var tre mnd.
 
jeg ammer to ganger pr natt, for Natalie legger seg kl ni og sover til ni om morgenen
 
Ammer om natten jeg også, slutter ikke med det før hun er klar for det selv :)
 
Hei[;)].. er det noen som har gode råd og tips om hvordan vi slutter med nattpupp? han er 11 mnd. nå og spiser godt på dagen..
 
.. samme som meg - tider og trøtt :-) Min jente er snart 3 mnd, så ting har jo blitt bedre. Krysser fingrene for at når vi beg m fast føde (rundt 6 mnd) vil hun sove lengre og ikke trenge min pupp på natten... - hun skal heller få den oftere på dagen. (He he, tror ikke hun vet om denne planen). Jeg må legge meg senest kl 21, så mannen min ser veldig lite til meg!
 
ammer om natten her og, men er gravid igjen så lurer på når det skal slutte. hun trenger jo ikke pupp mer om natta, men vil ikke tvinge henne til å slutte hvis hun ikke vil.
 
jaja...hær er dt ikke blitt bedre med den nattammingen......zzzz-heller værre![:o] snupp er nå våken hver 1 og halv time...slitsomt syns jeg!!!har litt "skyld" i det selv (at det er så slitsomt)da jeg ikke får til å sovne med en gang igjenn-enda så trøtt jeg er!!!!
har lurt på å legge henne på eget rom ei stund-men er redd det ikke blir bedre-og da må jeg springe frem og tilbake som en jojo...[8|]
 
Back
Topp