Nattøy

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hva har dere på de små når de sover om natten? Har brukt pysj, sovepose og en lett dyne (fra livet og ned her), men usikker om det blir litt mye. Soveposen brukes siden hun sparker av seg dynen om ikke.

Pysj med ben og dundyne :-) er det kaldt så har hun noen ganger tynne votter på..

Bomullspysj og dyne. Han ligger på et hjemmestrikket babyteppe i ull. Han har også votter på, siden det er litt kaldt på soverommet.

Har bestilt ullpysjer som jeg venter på nå :)

Body og dyne til nå siden hun er veldig varm av seg :) Men skal begynne med tynne ullpysjer fremover ;) Vurderer også å kjøpe sovepose siden hun sparker av seg dyna..

Tenker dere sånn sovepose som er spent fast eller bare løs?

Han snur seg jo ikke, men de som er spent fast føles brutalt for meg ;)

Bomullspysj med lange ben og armer. Bretter dundynen litt under madrassen-så får hun ikke dynen over seg eller dyttet den vekk. Aldri brukt pose.

Bruker (brukte) pysj med føtter og dundyne. Men fra i går bruker vi sovepose (som ikke stroppes fast ) da dynen sparkes av. vi prøver oss litt frem, får se om vi lager dyneburrito eller beholder sovepose ;)

Våre soveposer er fra IKEA. Fleece tror jeg. Har ikke funnet uten stropper noe annet sted..

Her sover han i body og sokker under dundyne :) er nok litt varm av seg.

Genialt?!
Enn så lenge sparker han ikke vekk dyna så vi trenger ikke. Men da finnes det uten stropper, bare sett med. Hvor er den fra?
Bruker (brukte) pysj med føtter og dundyne. Men fra i går bruker vi sovepose (som ikke stroppes fast ) da dynen sparkes av. vi prøver oss litt frem, får se om vi lager dyneburrito eller beholder sovepose ;)

Våre soveposer er fra IKEA. Fleece tror jeg. Har ikke funnet uten stropper noe annet sted..
Den vi har er kjøpt på barnas hus:) Har sett de på andre butikker med babyutstyr og, men kommer ikke på hvilke.

Lillegutt sover i pyjamas i tynn ull, bomull eller bambus. Hvis det ikke er fot på så har jeg på han sokker. Han sover i vognbagen ved siden av meg i sengen. Har dyne på han der. Men når han sover i sprinkelsengen så sparker han av seg dyna. Så da sover han i sovepose kjøpt på ikea :)

Vi svøper jenta vår. Hun er så urolig i søvne ar hun vekker seg selv, så da fungerer der veldig bra med svøping :)

Sover i ullpysj eller bomullspysj med tynne ullstrømper og dundyne :)

Back
Topp