Noen som har prøvd? Stemt på mine to første, og denne gangen viste den jente 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tar en teskje natron i et urinprøveglass, så tisser du en liten skvettHvordan virker det?
Oj, hvordan funker det?
Du tar en teskje natron i et urinprøveglass, så tisser du en liten skvetthvis det bruser, skal det være gutt, ingen reaksjon jente
![]()
Gjør det, så må du skrive hva som skjeddeHehe, den har jeg ikke hørt om. Skal teste for moro skyld og se om det stemmer![]()
Du tar en teskje natron i et urinprøveglass, så tisser du en liten skvetthvis det bruser, skal det være gutt, ingen reaksjon jente
![]()
Måtte teste... Ingen reaksjon![]()
SpennendeMåtte teste... Ingen reaksjon![]()
Gleder meg til å høre om det stemmerDa har jeg testet, og det bruste ikke her. Det kinesiske fødekartet tilsier jente. Og mannen er jo helt sikker på at et er jente. Vi har vært gjennom et mislykket prøverør, og fikk da vite at han hadde svært få celler som svømte raskt, så nå når det plutselig ordnet seg naturlig tror han ikke det kan være annet enn jente pga. trege svømmere. Blir spennende å se. Vår første![]()
Skal komme tilbake til det om et par mndGleder meg til å høre om det stemmer![]()
Stemmer det med din mag følelse?☺
Så spennendePrøvde først med natron, ble ikke så mye reaksjon. Kanskje litt brusing. Så måtte jeg teste med bakepulver slik hun i den youtube filmen som ble linket til her inn gjorde. Og der ble det litt av en reaksjon! Skikkelig brusing!kinesisk fødselskart sier gutt. Men jeg har ingen følelse av hva det kan være selv.