Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er oppskriften på den?Prøvde i går, å ble ingen brusing. Blir spennende å se på ordinær ul om dette stemmer
I mitt første svangerskap var det noe som her plumbotesten, den stemte i forhold til ul(litt greiere med natron, da plumboblandingen stinka helt grusomt
![]()
Det var noen på forumet som jeg var med i da (januar 10) som tipsa om det.Hva er oppskriften på den?
Testet plumbo i 2010 også, stemte her også daPrøvde i går, å ble ingen brusing. Blir spennende å se på ordinær ul om dette stemmer
I mitt første svangerskap var det noe som her plumbotesten, den stemte i forhold til ul(litt greiere med natron, da plumboblandingen stinka helt grusomt
![]()
Jeg også, burde vært noen flere med brusing... Men har sett noen har brusing på de andre termingruppene da?? Men litt merkeligHm... Her er det ingen som opplever brusing... Altså alle får jenter??? Sikker på at natron og urin bruser uansett?? Venter på at noen skal fortelle om brusing nå..., begynner og bli skeptisk![]()
![]()
Ahhhh.....da kan det kansje fort bli litt flere prinser her:-DJeg hadde brusing på min test! Det er viktig og vite at det ikke nødvendigvis bør bruse, men om det er noe reaksjon i det hele tatt i så sies det at det er gutt![]()