Natrontesten

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har tatt den denne gangen eller tidligere. Hvis du har tatt den før, stemte det da? Er så. Spent på hvem som bor inni magen:)

Bare følger denne..er nysgjerrig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det sånn at man skal tisse på natron eller noe? :P Har lest noe om det i forbifarten

Skal tisse og legge natron i, bruser det er det gutt. Skjer ikke noe blir det jente. Ligger oppskrifter på nett, husker ikke nå detaljer nå i farta.

Skal tisse og legge natron i, bruser det er det gutt. Skjer ikke noe blir det jente. Ligger oppskrifter på nett, husker ikke nå detaljer nå i farta.
Hehehe :P sikkert morsomt å prøve men er vel litt tilfeldig om det stemmer :) men noe må man jo underholde seg med i denne ventetiden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvde i dag faktisk :-p hehehe ! Det skjedde ingenting som da vil si jente ! :-) så vi får se

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Har dere tatt andre tester i tillegg??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøvde å det skjedde ingenting så jente. Ei som har ei jente tok også den og da bruste det som betyrdde gutt så får nå se :P

Dette funker ikke da natron reagerer med hva du har spist som blir skilt ut med urinen :p det har nok med pH å gjøre :)

Jeg tok natron testen idag og den sa gutt :)
Magefølelsen sier gutt, ring testen sier jente og det kinesike fødselskartet sier jente så er 50/50 til nå :p gleder meg til å få vite hvem det er som bor inni magen sånn at jeg kan få kjøpt noe blått eller rosa :D

Back
Topp