Natrontesten

Har ikke prøvd,men det må jeg ;0) Ikke fordi jeg tror jeg får svaret.. Men moro å ha prøvd :0)

Hehe, jeg måtte teste ;) Skumma som bare det, så tyder på gutt det ♡ Samme som det kinesiske kartet og magefølelsen min sier ♡ Så da får vi se i oktober om det stemmer ;)

Her skummet det ikke.. He he.. Spennende.. Jeg har fra dag en vært helt sikker på at det er jenta ;0P

Måtte ta ringtesten også og viser gutt den og ;)

Dette må testes når jeg kommer hjem. :-)

Må testes senere.

Hvor tidlig i svangerskapet "avgjøres" egentlig kjønn på den lille??

Må testes senere.

Hvor tidlig i svangerskapet "avgjøres" egentlig kjønn på den lille??

Den BV appen jeg bruker står det at det er mulig å se forskjell uke 8+6, men at de er for mikroskopiske til å ses på ultralyd.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Dette må prøves:) Husker jeg tok plumbotesten sist gang, den stemte. Men til gjengjeld så er det jo 50/50 prosent for å få rett uansett...

Her brusa det ikke :)

Da vi var på UL med gutten vår, spurte samboeren min om det kinesiske kartet, om de så en tendens til at det kunne stemme. Da lo legen bare og sa; "Den er like stor sjangs for å ta rett og feil, så du kan jo tenke deg selv"... Det var visst gjort forskning på om den virkelig stemte, og det var rett i 50,2% av tilfellene tror jeg han sa.. :p

Her brusa det ikke :)

Da vi var på UL med gutten vår, spurte samboeren min om det kinesiske kartet, om de så en tendens til at det kunne stemme. Da lo legen bare og sa; "Den er like stor sjangs for å ta rett og feil, så du kan jo tenke deg selv"... Det var visst gjort forskning på om den virkelig stemte, og det var rett i 50,2% av tilfellene tror jeg han sa.. :p
På mine to stemmer ikke det kinesiske kartet :0)

Her brusa det ikke, så det betyr gutt, men på det kinesiske kartet skal jeg få jente... Så da blir det spennende...hahaha;)

Back
Topp