Natrontesten

Fluffinella

Flørter med forumet
Flere som har tatt denne? Følte det ble litt dumt, og vet ikke hvor sikker den er... Jeg tok den helt feil først, og rodde jeg skulle ha gutt, og tok den riktig i dag, og da var svaret jente!

Aldri hørt om d....

Natrontesten i motsetning til plumbotesten, er ufarlig og luktfri. Man tar to t-skjeer natron i en kopp, tisser i den, det skal IKKE røres. Og så skal man se hva som skjer. Hvis det skummer-blir det gutt. Hvis den forblir helt klar, og ikke skummer- blir det jente. Dette skyldes at vi skiller ut noen typer alkalier når man bærer gutt, som reagerer med natron. Jeg trodde man skulle røre, men tok feil. :). Jeg vet ikke hvor aikker denne testen er.

hihi må prøve. jeg vet kjønn, men må se om d stemmer :P

stemte ikke her. viste gutt. vi får jente :P

blir den det samme hvis dere prøver flere ganger da? Jeg tror ikke jeg har natron her så får ikke prøvd :)

Ja, den ble det samme på meg da jeg tok den for andre gang. Men jeg trodde jeg skulle røre i den første gangen, så jeg tok den en gang til, uten å røre, for å være sikker på at det ikke var noe skum før jeg begynte å røre.

Stemte hos meg

Hehe, den har jeg aldri hørt om. Men gøy å teste ut og se om det stemmer når vi skal på ul :-)

Back
Topp