Natron testen!

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Noen av dere som har prøvd den :D?

Her viser den JENTE :D Skjedde absolutt ingenting, så hvis den og magefølelsen stemmer, så blir det jente her igjen :D

Har ikke hørt om den jeg ??? :-) Hvordan fungerer den?

Man tar et glass, 2ss natron oppi, så tisser man på det (evt i et annet glass og heller over)
Hvis det bruser, blir skum og/eller lager bruselyder blir det gutt.
Skjer det absolutt ingenting å tisset bare blir leggende oppå natronen blir det jente.

fant det på juni forumet for en stund siden, er visst noe med at når man er gravid med gutt får man noe i urinen som gjør at natron bruser. Kan se om jeg finner linken :)

nå har jeg også prøvd, viste jente her, blir spennende å se hva som skjuler seg i magen på ul:)

Måtte prøve jeg også! Her viste det gutt :-)

Måtte bare teste ut dette og det viste JENTE her også!! :-DD Dere som det viser gutt på, bruser og skummer det sånn skikkelig??

bella_lianda skrev:
Måtte bare teste ut dette og det viste JENTE her også!! :-DD Dere som det viser gutt på, bruser og skummer det sånn skikkelig??

Hørte det bruset godt og la seg et lag med skum på toppen :-) kinesisk horoskop viser gutt for meg, så dette blir jo spennende å se :-D

Får man kjøpt dette på butikken? Må prøve ut dette i dag selv =)

Hehe dette blir litt for mye tiltak for meg kjenner jeg, ordinær UL er om 3 uker så jeg får vel klare meg til da ;)

Måtte teste ut, så her skjedde det ingen ting, så da tyder vel det på ei jente da. ;)

Jeg har av en aller annen grunn en jente følelse denne gangen, men med de genene vi har i familien så kan det jo ikke bli annet enn gutt, hehe. ;)

Ja det står under bakevarer , en liten lille/blå pose med bilde av sveler på :) koster rundt 10kr :D

haha, MÅ prøves!! 

Jeg prøvde akkurat, og skjedde overraskende lite, men er allikevel usikker..!
Helte tisset oppi natronen fra en annen kopp, og kom ikke noe lyd, og bruset ikke, men så ble det litt hvitt på toppen, og rett etterpå sank alt sammen, og tisset ble bare liggende oppå natronen..
Betyr det jente? For det bruset jo ikke, og laget ingen lyd.. Men ble litt sånn hvitt på toppen idet jeg helte tisset over.. 

Sugarpop* skrev:
Jeg prøvde akkurat, og skjedde overraskende lite, men er allikevel usikker..!
Helte tisset oppi natronen fra en annen kopp, og kom ikke noe lyd, og bruset ikke, men så ble det litt hvitt på toppen, og rett etterpå sank alt sammen, og tisset ble bare liggende oppå natronen..
Betyr det jente? For det bruset jo ikke, og laget ingen lyd.. Men ble litt sånn hvitt på toppen idet jeg helte tisset over.. 

Akkurat det samme skjedde her, blir spennende å se om det er jenter vi begge venter da;-) Gøy å være litt overtroisk iblant! Det kinesiske horoskopet viser også jente;-)

jeg har også prøvd. det viste jente til meg :) 

Her skjedde ingenting, så da betyr det jo jente :) Har jentefølelse, å kinesisk horoskop sier jente :)

Back
Topp