Natron-testen jente eller gutt?

Gråspurv

Glad i forumet
Da jeg var gravid med nr 2 hadde vi en tråd om natron-testen på forumet, så da synes jeg at vi må ha det nå også :)

Teorien er at når man har en gutt i kroppen har man litt mer syre i kroppen, og når det er jente blir kroppen mer basisk.
Dette skal man da kunne se hvis man tisser i en kopp og har en skje natron oppi.
For gutt skal natronen boble, for jente skal det ikke være noen bobler.

Da jeg gjorde denne (sikkert 20 ganger) forrige graviditet fikk jeg aldri noen bobler som tilsa jente. Og det var faktisk jente :)

Desverre fikk jeg ikke prøvd ut denne testen før jeg fikk gutten min, så jeg kan ikke gå god for at natronen bobler når man er gravid med gutt.

Tenker at jeg skal prøve i kveld :)

Interessant teori! :) kanskje jeg må prøve det da, for jeg lurer så fælt på hva det blir :D

Jeg fikk ikke direkte bobler som hvis man blander natron i feks kulturmelk, men litt hvitt skum kom til overflaten.
Det er nok en gutt til her da :)

For da jeg ventet jente var det aldri noen bevegelse fra natronen i urinen i det hele tatt

Så spennende! Vi har ikke natron i hus, så denne får bli etter neste ukeshandling :laughing002

Skal prøve den jeg også:p Så får vi se om denne testen og sier jente:D kinesisk fødselskart sier jente, ringtesten sier jente, og den andre versjonen med gutt og jente, sier jente. Så blir spennende dette her:p

Haha. Det har jeg aldri hørt om. Må prøves :cat:

Skal prøve den jeg også:p Så får vi se om denne testen og sier jente:D kinesisk fødselskart sier jente, ringtesten sier jente, og den andre versjonen med gutt og jente, sier jente. Så blir spennende dette her:p

Samme her! Men i forrige svangerskap sa også alle testene jentene (utenom kinesiske kartet som sa gutt) og det ble gutt gitt haha :D Men det er uansett spennende!

Samme her! Men i forrige svangerskap sa også alle testene jentene (utenom kinesiske kartet som sa gutt) og det ble gutt gitt haha :D Men det er uansett spennende!
Ja, har stor tro på det kinesiske kartet:D Ringtesten også. Ringen skal jo gå rundt ved gutt, og frem og tilbake ved jente. Men noen plasser står det omvendt, men det må være feil:p Hvis ikke stemmer det ikke med noen av de:hilarious:

Ja, har stor tro på det kinesiske kartet:D Ringtesten også. Ringen skal jo gå rundt ved gutt, og frem og tilbake ved jente. Men noen plasser står det omvendt, men det må være feil:p Hvis ikke stemmer det ikke med noen av de:hilarious:

ja det blir spennende å se da, kinesiske kartet sier jente på meg denne gang og alle andre tester!

Ok, da har jeg utført Natron-testen. Kom ikke en eneste boble, så da blir det jente.....slik jeg har bestilt :cool05:excited001:p

Da var natron testen tatt. Skjedde ingenting, da jeg tok natron pulveret oppi. Så da er det jente. Da har alle tester jeg har tatt sagt jente! Så da må det nesten bli det hehe:p Men glad uansett:D

Kanskje jeg må prøve.. natrontesten har stemt tidligere.. ringtesten også :happy:

Back
Topp