Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo nesten teste siden jeg ikke har peil på ultralydbilder og hvor morkaka og barn ligger.Haha, hørt flere prøve ut denne testenmange det har stemt for! Noen som har prøvd det?
man skal ta to tskjeer natron i et glass, og så tisse. Bruser det er det gutt, skjer det ingenting er det jente
ifølge testen og kinesisk fødselskart får jeg jente![]()

Haha jaa gøy å prøve bare for gøyMå jo nesten teste siden jeg ikke har peil på ultralydbilder og hvor morkaka og barn ligger.![]()
Det brusa ikke noenting når jeg prøvdeSniker litt fra oktober
Vil ikke natron bruse uansett? Det bruser jo når det kommer i kontakt med fuktighet![]()

Merkelige greier! Hadde vi hatt natron hjemme hadde jeg prøvdDet brusa ikke noenting når jeg prøvde![]()
Hadde vært utrolig gøy om det funka da Haha jaa, gøy å prøve bare for å se daMerkelige greier! Hadde vi hatt natron hjemme hadde jeg prøvdHadde vært utrolig gøy om det funka da
![]()
Jeg har fått beskjed om at det kanskje gutt og har oul om 2 uker, så kan prøve og oppdatere etter oulHaha jaa, gøy å prøve bare for å se dagjenstår å se om det stemmer da
![]()

Ja samme herJeg har fått beskjed om at det kanskje gutt og har oul om 2 uker, så kan prøve og oppdatere etter oulSkulle ønske jeg hadde hørt om denne da jeg var gravid med datteren min, så hadde jeg hatt noe å sammenligne med
![]()

Morsomt er det likevelBa en venninne som venter gutt teste for moro skyld, hennes test var helt stille, altså ikke noe brusing eller bevegelseSå ja, funker nok ikke så veldig bra
Ifølge testen får jeg også jente
Men det måtte vistnok være morgenurin og man måtte blande opp like mye urin som natron og så helle oppi urinen etter man hadde tisset, så det var veldig kompliserte greier