Natron testen for å vite kjønn

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Haha, hørt flere prøve ut denne testen :p mange det har stemt for! Noen som har prøvd det?

man skal ta to tskjeer natron i et glass, og så tisse. Bruser det er det gutt, skjer det ingenting er det jente :hilarious:

ifølge testen og kinesisk fødselskart får jeg jente:wacky:

Haha, hørt flere prøve ut denne testen :p mange det har stemt for! Noen som har prøvd det?

man skal ta to tskjeer natron i et glass, og så tisse. Bruser det er det gutt, skjer det ingenting er det jente :hilarious:

ifølge testen og kinesisk fødselskart får jeg jente:wacky:
Må jo nesten teste siden jeg ikke har peil på ultralydbilder og hvor morkaka og barn ligger.:hilarious:

Sniker litt fra oktober :)

Vil ikke natron bruse uansett? Det bruser jo når det kommer i kontakt med fuktighet :rolleyes:

Haha jaa, gøy å prøve bare for å se da :D gjenstår å se om det stemmer da :p
Jeg har fått beskjed om at det kanskje gutt og har oul om 2 uker, så kan prøve og oppdatere etter oul :D Skulle ønske jeg hadde hørt om denne da jeg var gravid med datteren min, så hadde jeg hatt noe å sammenligne med :hilarious:

Jeg har fått beskjed om at det kanskje gutt og har oul om 2 uker, så kan prøve og oppdatere etter oul :D Skulle ønske jeg hadde hørt om denne da jeg var gravid med datteren min, så hadde jeg hatt noe å sammenligne med :hilarious:
Ja samme her :p har en gutt og en jente fra før. Hadde prøvd om jeg hadde visst det den gang :p

Ba en venninne som venter gutt teste for moro skyld, hennes test var helt stille, altså ikke noe brusing eller bevegelse :rolleyes: Så ja, funker nok ikke så veldig bra

Ifølge testen får jeg også jente

Ba en venninne som venter gutt teste for moro skyld, hennes test var helt stille, altså ikke noe brusing eller bevegelse :rolleyes: Så ja, funker nok ikke så veldig bra

Ifølge testen får jeg også jente
Morsomt er det likevel :hilarious: Men det måtte vistnok være morgenurin og man måtte blande opp like mye urin som natron og så helle oppi urinen etter man hadde tisset, så det var veldig kompliserte greier :rolleyes:

Back
Topp