Natron test ?

msImp

Flørter med forumet
Noen som har prøvd denne?
Syntes dette hørtes spennende ut, men har ikke natron i hus nå...

"Ta 2 ss natron i en kopp, og tiss oppi dette. Om det begynner å bruse som brus, tyder dette på en gutt, og om det ikke skjer noe særlig tyder dette på en jente."

Man skal ikke røre i "mixen"

Ifølge en amerikansk side viser det at 9 av 10 av de som hadde tatt testen, fikk rett resultat. Var et stoff eller noe i urinen som reagerte med natron hvis det var gutt, derfor bruste det står det.

Noen som har hørt om dette eller har prøvd det?

Haha, nei den var ny for meg. Har desverre mine tvil ;)

hehehe  den var ny for meg og gitt. Har hørt om plumbo-testen, men der er det noe med hvilken farge pulveret får. 

Skogsdyret skrev:
hehehe  den var ny for meg og gitt. Har hørt om plumbo-testen, men der er det noe med hvilken farge pulveret får. 

har hørt om plumbo testen, ikke natron. det finnes vel også en test man får kjøpt i usa eller noe som skal fortelle kjønn. men jeg har mine tvil om hvor riktige de er ;)

Kanskje vi skulle laget en topptråd på resultatet til de som tar testen, også sjekker vi hvor bra det stemmer pa alle? :-)

hehe måtte bare teste siden jeg hadde det liggende i skapet men det bruste liksom ikke, men ble mye skum på toppen.
så ble litt usikker på hva det ble:) flere som har prøvd??

Har jeg aldri hørt om! Men arti å prøve da! Hadde bare ca 1 ts med natron bare. Så
får kjøpe ny i morgen! Må jo teste da :P Skulle hatt egen test tråd! :P

Hørtes egentlig helt fjernt ut, men blir jo litt nyskjerrig når noen skriver at det stemmer for mange.. ;)

Kjenner jeg fikk lyst til å prøve :D

Jeg er fra juli forum ;) venter en jente å testen viser det samme!!! Brisen ingen ting! Fikk ingen reaksjon!

Jeg prøvde istad, og det bruste litt :p

Arh! Hvorfor har ikke jeg natrooon! :(

Vist den stemmer får jeg en liten gutt! 
Gud som det bruste! :P
Blir spennende å se hva UL siær :)

Back
Topp