Natron test - kjønn

Vifsla

Elsker forumet
Snek litt på August :) så koselig å se de bikker 12 uker der og!

Tiss i en kopp med 2 ts Natron
Bruser det blir det gutt :p bruser det ikke blir det jente. Er jo en morsom test vertfall .

Her blir det jente ;) ingen reaksjon i koppen. Blir spennende å se om det stemmer. Har en følelse på det selv siden svangerskapet er så ulikt fra forrige gang :)

Spennende :p tror ikke på sånn,men må teste likevel :D

Ingen reaksjon her, så blir spennende å se om det blir jente! Har skikkelig jentefølese :) :)

Wooow..her bruser det skikkelig! Så spennende, håper det stemmer :excited001

D fleste "kjerringråd" er morsomme å prøve. Ekstra gøy å finne ut om det kan stemme. Da vil d i såfall si at de med gutt i magen har en syreopphoping i kroppen. ;-)

Satt faktisk å tenkte på den i går kveld, tenkte jeg skulle Google i dag ;) Den skal prøves! Gøy det da :D

D fleste "kjerringråd" er morsomme å prøve. Ekstra gøy å finne ut om det kan stemme. Da vil d i såfall si at de med gutt i magen har en syreopphoping i kroppen. ;-)
Ja er artig :) det er vel ikke akkurat vitenskapelig bevist, men morsomt om det stemmer :) hører mange sier det har mye med kosthold og gjøre om det bruser eller ikke

Det bruste pittelitt rett etterpå, roet seg raskt. Ble ikke så klok.....
Rørte ikke oppi da.

Har UVI og bruker selexid, bør vell vente til jeg er ferdig med kur??

Her bruste det, og jeg føler at det blir en gutt:) blir spennende å se på UL i begynnelsen av februar:)

så lenge det er natron oppi spiller det ingen rolle med hvor mye av det andre som er oppi? :p

Mh beklager jenter men dette er bare kjemi :) men ja, gøy om det stemmer akkurat som kinesiske fødselkalender ;) 50/50 sjanse.
Skummer det så er urinen deres nok litt syrlig. Dere kan jo tilsetter eddiksyre til natron og prøve igjen :)

Back
Topp