Nataniel

Hva passer sammen med Nataniel?

  • Julian

    Votes: 12 63,2%
  • Tim

    Votes: 1 5,3%
  • Ailo

    Votes: 5 26,3%
  • Annet?

    Votes: 2 10,5%

  • Antall som har svart
    19
Nathaniel er et langt navn, så jeg syns ikke det vil gjøre noe dersom han eventuelt får en søster med to navn. Dessuten er det heller ikke spesielt mye brukt, så tror det er liten sjans for at det vil være flere i klassen som vil hete det. :)

Ja jenta blir å hete Helle Emilie som igjen er et veldig kort fornavn. Og tror ikke vi blir å bruke Emilie til enhver tid... så blir vell Nataniel og Helle i så tilfelle. Om det i det hele tatt blir en søster på han... Det kan man jo heller ikke garantere! Skal jo egentlig ikke kunne få barn, og nå har jeg en gutt å en engel, så bør jo ikke forvente at det blir flere. Eller neste blir gutt å jeg må slite atter en gang med dobbeltnavn til neste gutt :smiley-ashamed004
 
Ja jenta blir å hete Helle Emilie som igjen er et veldig kort fornavn. Og tror ikke vi blir å bruke Emilie til enhver tid... så blir vell Nataniel og Helle i så tilfelle. Om det i det hele tatt blir en søster på han... Det kan man jo heller ikke garantere! Skal jo egentlig ikke kunne få barn, og nå har jeg en gutt å en engel, så bør jo ikke forvente at det blir flere. Eller neste blir gutt å jeg må slite atter en gang med dobbeltnavn til neste gutt :smiley-ashamed004

Både "Nataniel og Helle" og "Nataniel og Helle Emilie" klinger godt sammen. Syns det er gode navnevalg.

Det er tydelig at Nataniel er det riktige navnet for dere, så med mindre dere finner et andre fornavn som også føles like rett ville jeg nok kun gått for Nataniel. Det er sterkt nok til å kunne stå alene og jeg tror det er et navn han vil like :)
 
Ja du sier noe der, vet jo at det er Nataniel jeg ønsker at han skal bruke. Men føler det blir litt kjipt om vi plutselig får jente og hun får dobbeltnavn, mens Nataniel bare får et navn... også et såpass brukt navn... Er ikke lett dette med navn!
Jeg vil bare skyte inn at jeg har enkeltnavn, mens begge mine brødre har dobbeltnavn (jeg har seks bokstaver og gutta har 10 og 14 bokstaver). Jeg har aldri tenkt over at jeg har et navn for lite. Navnet mitt er meg og jeg er og har alltid vært fornøyd med det :)
 
Back
Topp