Nasse sover

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
enda, hun ble lagt ni i går kveld og har ikke våknet for å amme enda:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Imponerende! Må innrømme at jeg er misunnelig, vi hadde amming kl 12, 2, 4, 6 og er på an igjen nå...

Du slette tid, sånn hadde jg det for to mnd siden, rart at han ikke sover bedre enda. Da var jeg på grensa på hva man kan tåle, må si jeg beundrer deg, det er litt av en jobb.
Jeg blir bekymra når hun sover så lenge, men hun lager lyd så vet det står bra til:)

Du slette tid, sånn hadde jg det for to mnd siden, rart at han ikke sover bedre enda. Da var jeg på grensa på hva man kan tåle, må si jeg beundrer deg, det er litt av en jobb.
Jeg blir bekymra når hun sover så lenge, men hun lager lyd så vet det står bra til:)

Litt av et sovehjerte :-)

Ja, vært slik noen dager nå, mn da våkna hun seks for mat og sov videre i hvertfall:)

Skjønner godt bekymringsfølelsen - husker jeg hadde det likt med storebror da han begynte å sove rundt.

Er temmelig utslitt nå jeg. Velger å tro at det er pga han er forkjølet at han trenger så mye oppmerksomhet om natten. For det er ikke mye han drikker, er mest kosing. Datt helt i sammen da mannen min kom hjem i går kveld og bare gråt og gråt.

Fine rosene jeg fikk:
wpid-20130131_090518.jpg

Så flotte roser du fikk!!! :D

Skjønner godt bekymringsfølelsen - husker jeg hadde det likt med storebror da han begynte å sove rundt.

Er temmelig utslitt nå jeg. Velger å tro at det er pga han er forkjølet at han trenger så mye oppmerksomhet om natten. For det er ikke mye han drikker, er mest kosing. Datt helt i sammen da mannen min kom hjem i går kveld og bare gråt og gråt.

Fine rosene jeg fikk:
wpid-20130131_090518.jpg
Uff, det høres slitsomt ut, kjære deg! Godt å få gråti ut noen ganger :) husk at dette er midlertidig, og det blir garantert bedre! Stor klem :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hun har våknet nå heldigvis, men ikke så sulten merkelig nok:-)

Fine rosene jeg fikk:
wpid-20130131_090518.jpg

Så fine roser:-)
Godt å få gråte ut, utrolig hvor det kan hjelpe noen ganger.

Back
Topp