enda, hun ble lagt ni i går kveld og har ikke våknet for å amme enda
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt av et sovehjerteDu slette tid, sånn hadde jg det for to mnd siden, rart at han ikke sover bedre enda. Da var jeg på grensa på hva man kan tåle, må si jeg beundrer deg, det er litt av en jobb.
Jeg blir bekymra når hun sover så lenge, men hun lager lyd så vet det står bra til
Skjønner godt bekymringsfølelsen - husker jeg hadde det likt med storebror da han begynte å sove rundt.Du slette tid, sånn hadde jg det for to mnd siden, rart at han ikke sover bedre enda. Da var jeg på grensa på hva man kan tåle, må si jeg beundrer deg, det er litt av en jobb.
Jeg blir bekymra når hun sover så lenge, men hun lager lyd så vet det står bra til
Uff, det høres slitsomt ut, kjære deg! Godt å få gråti ut noen gangerSkjønner godt bekymringsfølelsen - husker jeg hadde det likt med storebror da han begynte å sove rundt.
Er temmelig utslitt nå jeg. Velger å tro at det er pga han er forkjølet at han trenger så mye oppmerksomhet om natten. For det er ikke mye han drikker, er mest kosing. Datt helt i sammen da mannen min kom hjem i går kveld og bare gråt og gråt.
Fine rosene jeg fikk:
![]()
Liten tornerose, det derenda, hun ble lagt ni i går kveld og har ikke våknet for å amme enda
Skjønner godt bekymringsfølelsen - husker jeg hadde det likt med storebror da han begynte å sove rundt.
Er temmelig utslitt nå jeg. Velger å tro at det er pga han er forkjølet at han trenger så mye oppmerksomhet om natten. For det er ikke mye han drikker, er mest kosing. Datt helt i sammen da mannen min kom hjem i går kveld og bare gråt og gråt.
Fine rosene jeg fikk:
![]()