Nasking

Mamma fortalte at når æ va 3 år hadde æ drevve å mast om en godtepose på butikken, men fikk ikke d... så va d ei som sa på tøv t mæ at æ kunne ta den inni jakken min.. å da gjore æ d [:)]
Men mamma fant d fort ut;P

Ikke mye nasking nei;P
Eller.. hahahaah.. faktisk no for ikke så lenge sia når æ tenke mæ om [:-]
Va på kilpis (grensa mella finland å norge) å handla, så hadde æ lagt ei sjokoladeplata rett under barnesete på vogna, ikke for å gjømme den eller nåkka.. bare havna der..  kom t kassa, betalte, pakka varan å vogna på plass.... der så æ dein stakkars sjokoladeplata :O æ putta den i posn....

Huff no fikk æ dåli samvittihet.. stakkars kilpis [8|]

nei..turte ikke noe slik. Mamma hadde klikka i vinkel om jeghadde gjort noe slik tror jeg!

Betalte for 1, men tok 2 BUGG en gang. men fikk for dårlig samvittighet at jeg leverte tilbake. [:D]da var jeg bitteliten. ellers var jeg for snill son liten. [8D]

ORIGINAL: Storetroll

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Ble nok litt nasking i fjortisstia..
Undertøy, sminke, godis å dill dall..
Jaja..
Hadde aaaller gjort no slikt nå jaffal :D

nei ikke jeg heller.
skjønner ikke at vi turte!? tenk hvor flaut hvis vi hadde blitt tatt[&:]

Nei skjønne heller ikke alt det rare jeg turte å gjøre i den tia.. hehe..
Men men, moro å se tilbake på nå da :P 

jepp jeg nasket masse husker jeg[8D][:'(]

ORIGINAL: Superlilje

Har aldri nasket, men jeg var jo livredd for å gjøre noe galt når jeg var liten[:D]

signerer denne, på grensen til det pinglete, hehe

ORIGINAL: Superlilje

Har aldri nasket, men jeg var jo livredd for å gjøre noe galt når jeg var liten[:D]

ORIGINAL: 1gangs lykke

nei..turte ikke noe slik. Mamma hadde klikka i vinkel om jeghadde gjort noe slik tror jeg!

Samme her..

Nasket litt som ungdom, men ikke så mye som jeg gjør nå... [&o]
Har bestandig brukt å ta meg en bolle og spiser den mens jeg handler og sier bare di må slå inn en bolle når jeg betaler...
Men siden jeg er totalt grøt hjerne for tiden, glemmer jeg den så snart siste tugga er svelgt...
Har noen boller på samvittigheta... [8|]

Og når jeg var på julehandel på Ski storsenter, hadde jeg handlevogn men snuppa i,
og etter jeg var færdig og skulle pakke alle posene og lillesnuppa i bilen,
oppdager jeg masse klær som henger på hengert fra siden av handlevogna... Kanskje en 4-5 plagg...
Joda, da har jeg glemt å betale, glemt at jeg i det hele tatt har hengt noe der!
Hva gjør jeg nå liksom! [8|]
Snek meg inn i butikken igjen, og hengte tilbake. og snek meg ut igjen...
Har bare skjedd en gang til etter det...[:)]

Back
Topp