Nasking

.Hønepøne.

Glad i forumet
haha, litt merkelig tråd synes dere kanskje!
men jeg bare lurer....har dere nasket noe på butikken da dere var mindre/fjortis og ville imponere "de kule"? [:D]

jeg nasket en Teletubby bamse en gang.....aner ikke hvorfor, ville bare ha den. og var ikke store jenta! 9 år, max :p

også stjal jeg en leppestift på cubus en gang. hehe[:-]

Nei, aldri! Eller, når jeg var liten (typ 6-7) forsynte jeg meg av smågodthylla på butikken, en av hver av de tingene jeg hadde lyst på. Det var nemlig noen som hadde sagt til meg at det var lov å prøvesmake før man kjøpte [8|] 

Æsj, må krype til korset! Jeg har nasket en mister slurpee (sånn saft-is pose), og en ring på Adelsten.... [&:]

[&:][&:][&:][&:]

Har aldri nasket, men jeg var jo livredd for å gjøre noe galt når jeg var liten[:D]

haha ja jeg og faktisk. bare at jeg nasket i sjokoladehylla, åpna en sjokolade, smakte på den og la den tilbake i hylla uten at noen så det (trodde jeg) og fortsatte til jeg fant en jeg syntes var god [8D]

ORIGINAL: Storetroll

haha ja jeg og faktisk. bare at jeg nasket i sjokoladehylla, åpna en sjokolade, smakte på den og la den tilbake i hylla uten at noen så det (trodde jeg) og fortsatte til jeg fant en jeg syntes var god [8D]

HAHA ser det for meg!! Priceless [:D]

Ja er nok redd for det[:'(]

Ble nok litt nasking i fjortisstia..
Undertøy, sminke, godis å dill dall..
Jaja..
Hadde aaaller gjort no slikt nå jaffal :D

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Ble nok litt nasking i fjortisstia..
Undertøy, sminke, godis å dill dall..
Jaja..
Hadde aaaller gjort no slikt nå jaffal :D

nei ikke jeg heller.
skjønner ikke at vi turte!? tenk hvor flaut hvis vi hadde blitt tatt[&:]

Stjal kattegodis fra en dyrebutikk en gang.. Fikk så dårlig samvittighet etter en stund, så jeg løp tilbake og leverte det tilbake[8D]

da jeg var rundt 7-8 år gikk det hardt utover nille og Vita, fikk med meg en del pyntesåper, neggellakker og slikt. Gav det bort i gave til venninner, så venninna mi vart ferska med noe nytt av faren, hun sa hun hadde fått det av meg, han sa det til mamma = jeg måtte gå å levere tilbake på vita.... PINLIG

Ja..huff...utrolig at en ikke ble tatt. Men var bare en liten periode, 14-15. Ble dratt med av ei venninne. Når jeg begynte og jobbe når jeg var 16 så syns jeg det var godt og betale for ting, koset seg mere med det da gitt. [:)]

Ikke når jeg var fjortis nei...men når jeg var 5-6 år så stjal jeg godteri engang...[8D]

Ja er flaut å si det, men var litt smånasking me venninner i begynnelsen av ungdomsskolen... da jeg var 13 (trur jeg det var) så stjal jeg en venus barberhøvel i en matbutikk og ble tatt. Stjal den fordi jeg ikke turte å spørre mamma om hu kunne kjøpe til meg [8|] etter det ble det skrekken gitt...

ORIGINAL: Legokloss

Ja er flaut å si det, men var litt smånasking me venninner i begynnelsen av ungdomsskolen... da jeg var 13 (trur jeg det var) så stjal jeg en venus barberhøvel i en matbutikk og ble tatt. Stjal den fordi jeg ikke turte å spørre mamma om hu kunne kjøpe til meg [8|] etter det ble det skrekken gitt...

haha, jeg stjal bind en gang fordi jeg syntes det var så flaut å fortelle mamma at jeg hadde fått mensen, var vel 13 år da[:-]

Back
Topp