Naseblod

tingeling1990

Glad i forumet
Er så ufattelig tørr og hoven i nesa.. småblør hver dag når jeg snyter meg.. idag blødde jeg plutselig ganske mye :p nesten aldri blødd neseblod før:p flere som er plaget med dette?

Går vel på skjørere slimhinner og større blodvolum, regner jeg med :) har også lest at det er vanlig å blø fra tannkjøttet osv. Har litt blodspor når jeg snyter meg, men ordentlig neseblod har jeg aldri hatt.

Våkna en morgen av at det rant fra nesen! Aldri blødd neseblod før. Sliter ellers mest med et tannkjøtt som blør bare eg tygger i myk brødskive. :/

Neseblod til en viss grad, ser det er litt blod på papiret stort sett hver gang jeg snyter meg. Er også mer hoven i nesa, snorker som et uvær når jeg er gravid:p

Jepp, her kan det plutselig bare begynne å fosse uten å ha snøte meg, det bare kommer rennende, spesielt fra venstre nesebor :)

Har stort sett snytt meg med blod de siste månedene, så dette hørtes kjent ut ja. Våknet en morgen med at det rant, så da var det skikkelig neseblod-greier gitt. Blør aldri neseblod ellers. Men det er visst heeeelt normalt :)

Har vært tett/hoven i nesa i 7 mnd nå, og kommer som regel bare blod ut når jeg snyter meg :confused: har opplevd at det begynte renne av seg selv to ganger. Aldri plaget ellers jeg heller, så dette er en "bivirkning" av svangerskapet jeg ikke hadde sett for meg! :p

Ja, skikkelig plagsomt! Har vært "slimete" i systemet i flere måneder, nesten alltid blodig slim fra nesa og av og til neseblod. I det siste har det blødd fra bakerst i nesa og ned i svelget, ekkelt :sour:

Veldig vanlig. Tynne skjøre slimhinner når man er gravid. Vært plaget med det alle tre svangerskapene mine. Det er faktisk en av de symptomene til at jeg har skjønt jeg har vært gravid.

Kommer rennende innimellom, litt neseblod nesten hver gang jeg snuter meg :o

Du er ikke alene.. begynt å blø masse neseblod, rant i 10 min istad, stoppa aldri :( er så irriterende, og ikke noe gøy at det bare kommer uansett hvor du er :p

Neseblod plager her også. Blitt nesespray-oman i tillegg pga hovne slimhinner. Våkner særlig om morgenen av at jeg blør i nesa. Har ofte masse tørt snørr i nesa. SÅ plagsomt.

Til dere som sliter med tørrhet, kjøp neseolje spray fra apoteket! Jeg bruker det ofte og syns det funker såååå bra mot tørrhet i nesa! :D Har knekt nesevegg og derfor konstant tørr og nesten helt nett i ene neseboret, veldig slitsomt.

Back
Topp