Narre smukk

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Tar deres små smukk? Isåfall hvilken type? Her vill ikke småen ha. Vurderer å kjøpe nye for å se om vi har "feil" type.

Min småttis tar mam original sin, fra 0-2 mnd, fås på apoteket. Han brekker seg av de større. På baby butikker får du prematursmokker som er enda mindre. Det brukte storebror i lang tid. Han ble født 6uker for tidlig.. lykke til:)

-=[herq]=-

Ja den har vi prøvd. Vill ikke ha den. Har også prøvd hakke større 0-6 måneder. Så har vi prøvd nuk og avent. Alle var gjennomsiktige. Har ikke prøvd de brune smokkene enda.

Har prøvd de fleste men vil enda ikke ha,bare puppen som er god nok,men jeg fortsetter å prøve:-)
Mellomste jenta var litt over 3 mnd før hun tok den....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Her tar hun kun mam 0-6mnd orginal som de har i butikk. Med litt annen tekstur på tuppen. :-) prøvde mange andre uten hell.. Denne spørr hun etter nå!

Har ikke funnet noen enda som han tar så jeg fungerer også som smokk. Har prøvd avent, nuk og mam

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Her tar han alle smokker :) har du prøvd å duppe den i litt sukkervann før du putter den i munnen? Det kan kanskje hjelpe :)

Jepp har prøvd sukker vann å morsmelk men funka ikke d heller vi får vell bare prøve litt hver dag :-) så kanskje han tar den tilslutt :-)

Min småttis tar mam original sin, fra 0-2 mnd, fås på apoteket. Han brekker seg av de større. På baby butikker får du prematursmokker som er enda mindre. Det brukte storebror i lang tid. Han ble født 6uker for tidlig.. lykke til:)

-=[herq]=-

Samme her! Hu brekker seg av de større. Nesten så den 0-2mnd er for lang også, og stor ved nesa

Snuppa her syns det var helt forferdelig med smokk. Brakk seg, og bare spytta den ut fortere enn den kom inn. Men plutselig for etpar dager siden var den grei (når storesøstra putta den inni)! Etter det har det blitt bedre og bedre.. så sant hun ikke er sulten så roer hun seg med den :)
Mener å huske at storesøstra tok den sånn "plutselig" også.. Lykke til :)

Mam 0-2. Vi har øvd en stund og nå tar ho den endelig :)

Han tar den av og til.. Bruker mest mam, men virker som om nuk blir den store favoritten. Mina likte også de best.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er det mam 0-2 som gjelder :-) han hadde et helt enormt sugebehov den første uka, så vi ga han smokk fra dag 3 (etter noen rimelig svette dager) og siden har han ikke villet gi slipp på den :-P

*surrer på telefonen*

Har litt forskjellige typer her hjemme og hun tar alle.. Har gjort det siden hun var 1,5uker (er nå 5uker i dag). Litt tilvenning i starten, men hun tok den igrunn ganske kjapt. Her er det mest på kvelden hun bryr seg om den for da er suttebehovet stort og er hun skikkelig sulten så er ikkje smokken god nok. Men etter mat fungerer den ypperlig sol ekstra kos :)

Mam 0-2 mnd her

Da har jeg kjøpt enda en type som heter suavinex. Krysser alle fingre og tær for at han tar den.

Den typen har jeg kjøpt også :) Dumt de bare har den på noen butikker. Ikke funnet på nett engang :eek:

♡Termin 15 juli♡

Min har sluttet å ta smokken. Blir rett og slett irritert og spytter den ut;-) Så blir han så glad igjen... Ler bare æ;-)

Her har det vært populær med smokk siden hun ble født:-) vi bruker nip! Hun er veldig fornøyd med den ;-)

Back
Topp