narkose

Lucky No.7

Glad i forumet
noen som vet om man kan få narkose mens man er gravid???

har nemlig klart å bite av/tygge opp.. (jepp jeg svelget) en ganske stor del av visdomstanna mi... Og jeg har ekstremt tannlegeskrekk... Svetter og skjelver bare jeg tenker på at jeg må dit... Skal jo trekke den, for den tanna har jeg ikke bruk for...

Men jeg takler ikke lukta der, lydene, følelsen av at noen graver meg i munnen... Bedøvelses sprøyta tar ikke vekk lykten og lydene... Jeg er livredd!! Jeg tar heller 10 fødsler på 2 dager enn å være hos tannlegen...

Har ikke vondt i tanna enda, men det kommer vel... for halve er jo borte....

Redd jeg....

huffda!! [&:]

Jeg tror at de bare legger gravide i narkose om det er høyst nødvendig!! De ville nok frarådet deg til det! men er jo ingen lege jeg! kanskje andre vet med 100% sikkerhet!

Det brukes om det er absolutt nødvendig, mulig det er nødvendig i ditt tilfelle for veldig stress og bekymring er jo ikke ideelt det heller [:-]

Men syns du det er bedre med en god dose lystgass da? har du prøvd det? Trygt for bebisen og du blir temmelig fjern og likegyldig[:D]

Mulig tannlegen har en smertefri løsning som kan være midlertidig til bebisen er ute om du får vondt[;)]

Back
Topp