Naprapat?

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Noen som har prøvd det? Er igang med behandling der nå... Vært en gang! Hvordan har det fungert hos dere isåfall?

Jeg gikk til behandling for noen år tilbake.
Fungerte veldig bra, bedre enn fysioterapaut synes jeg.
Men dyrere da....

Husker jeg ble helt utslitt etter hver behandling, men det var visst normalt da.
Så du må huske å ta det med ro etterpå! [;)]

Okei... merket jeg var litt ferdg sist gang etterpå ja.. Har egentlig bare fått positive tilbakemeldinger fra folk, men så var det ei som sa hun visste av noen som hadde blitt verre etterpå.. Er jo litt skummelt når de trykker og masserer og knekker ryggen liksom. Er rimelig avhengig av den de neste 60 årene..

Jeg fikk også knekt opp rygg og diverse. Slet en del med nakke, rygg og skuldre.
Men jeg har blitt helt fin!
Anbefales på det sterkeste, dersom man har råd til det.
Og så lenge du lytter til kroppen din, og slapper av etter hver behandling, kan det sjelden bli verre tror jeg.

Du kan jo også høre med naprapaten, hvordan du bør forholde deg etter behandlingene. Jeg fikk beskjed om å slappe godt av iallfall! [:)]

Okai.. rygg, nakke og skuldre her også[:)] Helsevesenet tar knekken på meg..[8D]
Men synes det var bra etter sist gang, og om neste behandling også fungerer bra blir jeg nok å gå en gang hver 3. mnd ellerno bare for å vedlikeholde det..

Jeg sliter med stramme muskler i ryggen...naprapaten tok nesten livet av meg...var så vondt....huff...fikk skikkelig skrubbsår på ryggen...[:(]

ORIGINAL: Krølla82

Jeg sliter med stramme muskler i ryggen...naprapaten tok nesten livet av meg...var så vondt....huff...fikk skikkelig skrubbsår på ryggen...[:(]

Men hjalp det noe etterpå? Han jeg går hos var og veldig hardhendt.. Skulle løsne litt fordi setemusklene mine var så stramme(?). Han trykket på to punkter bakpå skinka og fikk så syke blåmerker etterpå at jeg omtrent ikke klarte å sitte[&:] Men merker jeg er mye mer "tøyelig" nå enn før..

Back
Topp