Nappe øyenbryn?

Lyspæra

Betatt av forumet
Er det noe alle gjør? Jeg har aldri gjordt det, og vil ikke heller. Gjør det ikke forferdelig vondt?

Det gjør vondt første gangen, eller hvis det er kjempelenge siden, men hvis man gjør det regelmessig kjenner man ikke noe omtrent. Det er vel ikke noe man må, men jeg tror vel flertallet gjør det. Jeg ønsker egentlig å prøve threading, for å ta alle de små dunhårene rundt så brynene får en tydeligere definering,

Jeg vokser di jeg , men nappa før litt vondt gjør det di første gangene men etterhvert merker man ingenting :-P

Jeg synes det er jævlig vondt. Har grove hår med store hårsekker. Da gjør det vondt uansett hvor mange ganger man gjør det. Har begynt å vokse nå. Det også gjør veldig vondt, men bedre enn ett og ett hår.

Bruker kniv jeg. Har svære busker så her må noe gjøres :p

Smør fet krem eller vaselin på så merker du det ikke.

Synes ikke det er vondt, smerten varer jo i en brøkdel av et sekund og er ingenting mot å trekke en tann, borre, føde uten smertelindring eller ha tannverk!

Smør fet krem eller vaselin på så merker du det ikke.

Synes ikke det er vondt, smerten varer jo i en brøkdel av et sekund og er ingenting mot å trekke en tann, borre, føde uten smertelindring eller ha tannverk!

Haha :p

Men et annet tips er jo å nappe raskt i vekstretningen, og bruk en finger til å holde igjen og dra huden motsatt vei, slik at huden holder seg fast liksom, og ikke rykker sammen med håret.

Bruker en slik kniv, men vokser av og til på salong :)

Jeg napper dem litt, kjenner ingenting, synes det er litt gøy faktisk. Men husker faktisk at da jeg startet å nappe dem så gjorde det vondt, men etter kort tid gjorde det ikke vondt lenger ..vet ikke hvorfor. Jeg ville nok nappet dem uannsett, da mine øyenbryn er litt kraftige. Øynenbryn betyr faktisk mye for utseende, har sett store forandringer på noen etter at øynenbrynene er formet litt, ser mer feminint ut.

Jeg gjør det, ellers vokser de litt her og der :happy119 Å ivertfall ikke i en fin øyenbrynsbue.
Jeg synes det gjør litt tårer i øynene vondt med det samme, men det går fort over.

Jeg gjorde det før, men nå lar jeg det gro hoho:-)

Aldri gjort det. Dvs, jeg fikk det gjort med tråd, sånn asiatisk metode, threading, en gang, men det var driiitvondt. Og så ble jeg heldigvis fortalt etterpå at det ikke er lov i islam å gjøre det uansett, så jeg lar være.

Jeg skjerer de :) gjør ikke vondt i det hele tatt. Merker det ikke :)

Jeg gjør det profesjonelt for jeg klarer ikke selv :p Også synes jeg det er deilig å bare ligge der med øya lukka :p Gjør jeg det ikke får jeg unibrown eller åssen det skrives. Haha :p

Back
Topp