NANNY HJELPEN

det er heilt greit det kjersti, ein skal ikkje dømme folk, men fleire måter å sjå det på..og ingen andre her syntes at det var noke dømmende i denne linken..så...
men som sagt, det er flott med ulike meiniger, det er jo det som gjere forumet så interesant, og lærerikt.

eg har endret mine synspunkt fleire ganger eg, fordi folk er flinke å argumentere, og eg syns det er veldig bra.
poenget er IKKJE å ha rett, men å LÆRE!

dDet er flott Kjersti...Ikke noe er bedre enn å være gla...juhuu...truddeliluu[:D]

eg er også glad[:D]
min mann kjem tilbake i morgo! og på torsdag så kjører me heim til lillestrøm igjen. og me held på å pusse opp leil. den blir så tøff! og får masse nye møbler også, kjempe kjekt![:D]

dømmer ikke andre foreldre, har en som blir 18 på november og han har vært i klamreri med politiet. han har et forferdelig sinne og flyttet fra meg til sin far, så ble han sint på faren og flyttet igjen. etter det ble det bare tull, så jeg skal ikke dømme noen, lurer på hva JEG har gjort galt, for jeg prøvde å ha grenser, mens faren innrømmer at han har vært for snill. bra at vi ikke vet hvordan barna blir

Går det bra her, eller?
Jeg klarer ikke helt å få med meg alt i dag.. er visst litt for hormonell til å klare å tenke klart!

Synes noen nevnte at det var en litt ukoselig tone, men det ser ut for meg som dere klarte å ordne opp og at det bare var misforståelser som førte til en litt ublid tone? Tar jeg feil?

Husk muligheten for å bruke PM![;)]

her går det så fint så[:)]

Back
Topp