NANNY HJELPEN

Det er godt at legene er så flinke idag, og at man får hjelp til det meste....

Er ikke mye nå som legene ikke kan kurere!!!

SANT DET[:)] EG HÅPER OG TROR AT DET HELLER HAR VERT FORDI EG HAR HATT EIN DEL TING Å TENKE PÅ ANG FAMILIEN..OG VANSKER MED OPPVEKSTEN, SOM EG SNART HAR BEARBEIDET[:D] OG ER STOLT OVER MEG SJØLV[:D]

Ja, jeg leste om dette når det var en tråd på det, og du har all grunn til å være stolt!!!!

TUSEN TAKK!! [:D] DET ER SÅ DEILIG Å ENDELIG KLARE Å TENKE PÅ DEI TINGA OG DEI FOLKA SOM ER VERDT Å BRY SEG MED, MEN SLITER SÅ KLART ENDA MED AT EG SAVNER MIN PAPPA, FARMOR OG FARFAR...
MEN DET GÅR BETRE OG BETRE, DEI VIL IKKJE HA KONTAKT MED MEG, OG EG LURER PÅ OM EG SKAL SKRIVE ENDA EIT BREV TIL DEI, OG SÅ HAR EG GJORDT MITT, DET HAR EG EGENTLIG ALLEREDE, MEN EG KLARER IKKJE HEILT SLIPPE TAKET LIKSOM...

Skjønner godt hvordan du tenker...
Jeg syntes ikke det skader å sende et brev til, det bare viser at du er mye mer voksen enn dem, og er faktisk ikke villig til å gi opp like lett som dem!!

Hvis du ikke får noe respons på dette, ja da sier det nok om dem syntes jeg. Er bare så trist at man godtar nesten alt når det er sine egne det er snakk om. Man ville jo ikke slitt så hardt for hvem som helst!!

Men i lengden er det ikke verdt det!!!

SÅ SANT SÅ SANT..EG VEIT AT DEI ALDRI VIL GJE TILBAKEMELDING..DEI ER IKKJE HEILT "FRISKE"..VANSKELIG Å FORKLARE..

Det er trist...

Jeg skjønner litt av hva du mener, men jeg har ikke opplevd det selv så nærme!

DET ER SÅ GODT Å VERA HER PÅ FORUMET, FÅR SÅ MASSE GODE ORD.
MÅ SEI AT DU VIRKER SOM EI UTROLIG JENTE , MAMMA84, HÅPER ME TREFFES PÅ TREFF I OSLO[:)]
ER BLITT SÅ GLAD I ALLE HER EG, BLIR LITT USOSIAL HER NO SOM EG ER PÅ BESØK MEN...HO EG BOR HOS KOM AKKURAT HEIM FRÅ JOBB..MEN HEKTA, NEIDA HEHEHE[:D]

Ja, jeg håper virkelig vi treffes på Oslo treffet. Skal gjøre alt jeg kan for å komme. Er greit med tog!

Du virker som ei skikkelig real og alright person iza!!! Så det blir moro å bli bedre kjent sånn utenom på treff!!

Er så hekta her jeg også, at nå sitter jeg å spiser maten min på databordet og ikke i stua!!! Kan liksom ikke gå fra!

Er enig med det folk sier om barna i nannyhjelpen. Det er barna folk ser og det er ikke riktig at de blir profilert på den måten. Programmet i seg selv er kjempe læringsrikt og jeg har prøvd noe selv.
Syntes ikke de noerske programmene skulle vært sendt i norge, men at vi skulle hatt fra andre land og de fra oss. Slik blir ikke barna profilert i norge, men et land folk ikke kjenner de fra.
Vi kan lære like mye fra sverige, danmark, england og usa.

Klem

JA DET ER JO LITT SANT LINKA..[:)]

Den typen barneoppdragelse som de har vist fra nannyhjelpen i england, og slik mange i utlandet oppfostrer barna sine syntes jeg kan bli litt for streng jeg da!

Men jeg er enig i at det er dumt barna kommer med i et sånt program uten at de har noe de skulle sagt!

JA FORSTÅR KVA DERE TENKER, MEN ER DET IKKJE BETRE AT KANSKJE ANDRE SOM IKKJE STÅR FRAM KAN LÆRE NOKE AV PROGRAMMET, OG AT ANDRE BARN FÅR EIN BETRE KVARDAG..
EG VEIT OM FOLK SOM HAR LÆRT AV PROGRAMMET..

Jeg ser på det jeg også!!! Jeg vil ikke boikotte det for jeg lærer masse som jeg skal gjøre når mini kommer! Er kjempe fint at folk kan se og lære, for da blir kanskje problemene mindre!

Tenkte bare på hva barna ville si, er jo noen som er skolebarn som er med som ville blitt ertet på skolen for det!!!! Bare tanker jeg har!

Jeg kan sitere det som jeg syntes var et umodent utsagn:

"Men gu jeg glemte det dere er jo så perfekte at dere aldrig vil få problemer med barna. beklager men dere vil nok merke hvor tøft det er, enten når de er små eller tenåringer."

Er ikke det en umoden måte å legge frem meningene sine på??

Og da lurer jeg på om du kan gjøre det samme? Sitere hva jeg har skrevet som er så umodent??

FINT AT DU HAR DINE MEININGER, OG DET ER JO DERFOR ME HAR FORUMET HER[:)]

INGEN HER SOM SEIER AT DEI SOM HAR PROBLEM ER DÅRLIGE FORELDRE, DEI TRENGER BERRE LITT RETTLEIING..

veldig bra skrive toveli.

takk kjersti...[:)]

herregud å hissig du er da kjersti 1982...hvis folk trenger hjelp til sine barn så er det flott at de søker etter profosjonell hjelp[:)]
Du kan selvfølgelig reagere på at de legger det frem på tv men det har de valgt selv.. de kan få hjelp utenom det også hvis de ikke vil på tv men da gjorde det vel ikke de noe å legge det frem på tv...Og det er ikke morsom underholdning den er lærerik syns nå jeg hvertfall men ikke vær kvass mot de som vil diskutere dette da...Kjære deg...Ha en fortsatt fin dag og smil og vær gla...[:D][:D][:D]

ja einig der også fherena[:)] syns det vart litt urettferdig å sei at me her dømmer noken, for det føler eg ikkje at me gjere[:)]

oki, greit at du syns noken innlegg var dømmende kjersti, det er din meinig, og respekterer det...

men ikkje ver så krass..det var unødvendig..som dette du skreiv : Men gu jeg glemte det dere er jo så perfekte at dere aldrig vil få problemer med barna. beklager men dere vil nok merke hvor tøft det er, enten når de er små eller tenåringer."

det syns eg var litt dømmende...

Back
Topp