Nanny 911

Lica76

Glad i forumet
Sitter å ser på nanny 911, og føler meg plutselig som verdens beste mor[:D] Føler meg litt slem som seie det og... Stakkars unger sier eg berre,,,,

Du kan så si!
Liker ikke helt disse prgrammene jeg, mye trist å se...
Men ja, man føler seg straks som en god forelder ja!

liker ikke slike programmer i det hele tatt. Synes det er grusomt at slikt skal bli underholdning. MEN så ser vi jo at mange virkelig trenger en oppvekker, spesielt på ernæring og disiplin. Så hvis noen får en oppvekker av disse programmene så er jo det supert.
Men synes det er synd å bruke barn i slike vanskelige situasjoner som underholdning.

ORIGINAL: Varia

liker ikke slike programmer i det hele tatt. Synes det er grusomt at slikt skal bli underholdning. MEN så ser vi jo at mange virkelig trenger en oppvekker, spesielt på ernæring og disiplin. Så hvis noen får en oppvekker av disse programmene så er jo det supert.
Men synes det er synd å bruke barn i slike vanskelige situasjoner som underholdning.

Heilt sant!!! Men tar meg sjøl i å sjå på likevel... Sikkert kikkeren i meg som kjem fram[:D]

ORIGINAL: Lica76

Heilt sant!!! Men tar meg sjøl i å sjå på likevel... Sikkert kikkeren i meg som kjem fram[:D]

Ja for all del, jeg har da sett på jeg også. Det som sjokkerer meg mest er hva de putter i ungene sine. er ikke rart at ungene er turbo når de så og si tar sukker intravenøst. Og sitter forran tvn når det først er en familie middag. og ikke minst tv tv tv tv tv tv tv

Ja for all del, jeg har da sett på jeg også. Det som sjokkerer meg mest er hva de putter i ungene sine. er ikke rart at ungene er turbo når de så og si tar sukker intravenøst. Og sitter forran tvn når det først er en familie middag. og ikke minst tv tv tv tv tv tv tv

Heilt sant. Må faktisk innrømme at eg lærer ein del og. Her er det tv kun når det er barnetv-tid(stort sett). Snop er forbeholt lørdagen viss det ikkje er nåkke spes som skjer og jenta på to har begynt med time-out og. og det fungerer faktisk!!! Vi har ei som er blitt veldig flink til både og be om unnskyldnig, og takke og spør fint. Berre å hente med seg dei tipsa ein kan[:D]

Så flink. Jeg har mange ideer om hva jeg skal gjøre, men det blir som med hundeopdragelse vil jeg tro. lettere si hva som skal gjøres en å faktisk gjøre det. Men tiden får vise.
Det verste jeg vet er når folk kan ta meg for ting jeg har sakt jeg skal gjøre. Så nå skriver jeg ned i ei bok jeg har, alle ting jeg skal og ikke skal gjøre når jeg får barn. Så da kan jeg ta meg selv. Mitt eget politi på en måte.

Så flink. Jeg har mange ideer om hva jeg skal gjøre, men det blir som med hundeopdragelse vil jeg tro. lettere si hva som skal gjøres en å faktisk gjøre det. Men tiden får vise.
Det verste jeg vet er når folk kan ta meg for ting jeg har sakt jeg skal gjøre. Så nå skriver jeg ned i ei bok jeg har, alle ting jeg skal og ikke skal gjøre når jeg får barn. Så da kan jeg ta meg selv. Mitt eget politi på en måte.

ser at mange ting vi hadde bestemt oss for falt i fisk... Men ikkje dei tingene som er virkelig viktige for oss. Vi har bestemt oss for å "velge våre kamper".. E harde på dei tingene vi syns er viktigst, litt meir ettergivende på andre ting. Mange kompromiss i løpet av ein dag kan du sei[:D]

ser at mange ting vi hadde bestemt oss for falt i fisk... Men ikkje dei tingene som er virkelig viktige for oss. Vi har bestemt oss for å "velge våre kamper".. E harde på dei tingene vi syns er viktigst, litt meir ettergivende på andre ting. Mange kompromiss i løpet av ein dag kan du sei[:D]

Ja å velge sine kamper vet jeg alt om. Glad jeg har så mange rundt meg som har barn. Stjeler litt fra de også. Både hva jeg vil gjøre og ikke. Men så er det jo en realitet at ingen barn er like, så noe som funker på marius funker ikke på jens. osv osv
Har ikke lagt så mange planer når det kommer til oppdragelse for må bli kjent med krabaten først. Men slike ting jeg har skrevet ned er ting som "ikke legge igjen bleier hvis jeg er på besøk. spesielt hos de som ikke har småbarn selv" "ikke skifte bleier rett på den kvite sofaen til naboen" " prøve å ha med meg alt jeg trenger" " huske å ha med rikelig skift osv" Mange sånne små ting som har irritert meg. Så får nå tiden vise da hehe

Vet jammen ikke åssen jeg hadde klart meg med 5 barn under 6 år da.... Kan hende det hadde gått litt over stokk og stein innimellom....

Jeg har med vilje ikke sett dette programmet etter jeg ble gravid, for når reklamen vises så kjenner jeg faktisk at jeg blir litt svett... [:D] Ikke at jeg tror det blir sånn hos oss da, men har jo aldri hatt mer en enn unge og han kan jo gjøre meg gal innimellom, hvordan blir det egentlig med 2 [;)] hehe!

Back
Topp