Nancy drew : escape

BLÆÆÆ.... finner ikke en gang noe lys jeg eller noe som helst er bare svart jo og skummel lyd

hehe tror ikke det er noe lys der inne hehe, jeg har blitt drept flere ganger jeg hihi

hehe hvis du ser en dør bevege seg så ikke åpne den[8D]

ORIGINAL: engle_mamma

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: engle_mamma

Jeg har prøvd alle disse spillene dere legger ut, men jeg skjønner ingenting jeg.. så gir opp dette her[8D]

Du skal plukke opp ting og bruke de et annet sted for å få ting til å skje... Eventuelt kombinere flere ting

Hehe.. plukker opp ting for harde livet, men jeg skjønner ikke en skitt av hva jeg skal med et halvt brilleglass og en paraply osv.. liker å plukke opp jegog når jeg ikke har mer å plukke opp så sier jeg meg ferdig for da skjønner ikke jeg mer[8D][8D][8D] hehe

Brillen skal kombineres med en annen ting... så skal du ta enda en ting og gi den tingen en ting og så skal den få brillen på seg[;)]

nei går å legger meg jeg, kl er jo 00 nå[:o][8D]

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

hehe hvis du ser en dør bevege seg så ikke åpne den[8D]

er ikke noe dør i mitt spill... tror det er noe gale... ser bare svart enda.. Hva var det første bilde du såg?

har du bevegd på musa? for det skal lyse av musa på en måte hehe
jeg var inni ett skummelt rom

nei... lyser ikke av noe... får prøve meg på en annen maskin i morgen... hører at småen tenker det er på tide å ha litt nattmat nå

natta[:)]

ORIGINAL: Mrs.B

hmm... ok hamsteren går på steroider... hva nå?[:D]

ok laget fiskestang

kom du deg videre?

Skriver med hvit skrift: Ta å kombiner hamster og fiskestang og bruk i fiskebollen

ORIGINAL: nancy drew

hmm... ok hamsteren går på steroider... hva nå?[:D]

ok laget fiskestang

kom du deg videre?

Skriver med hvit skrift: Ta å kombiner hamster og fiskestang og bruk i fiskebollen

fiskestang?

Back
Topp