Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De brukte nan på sykehuset her ;-)Anbefaler collett i stedet for nan da de amå blir så veldig forstoppet og harde i magen av både nan, hipp osv. Collett brukes også på sykehuset![]()
Sniker fra mars. Går det bra m annenhver gang? Hvor tidlig etter fødsel begynte du med det? Spør fordi jeg må få babyen til å ta både flaske og pupp -tar tidvis sterke medisiner og da må hun ta flaske. Med de to første slet jeg voldsomt fordi jeg startet m flaske for seint. Så tips taes imot m takk!Blander 90 ml. Noen ganger sluker hun alt. Ammer og gir flaske annenhver gang.
Hun er nå 9 dager gammel. Men hun hadde et enormt stor sugebehov helt fra dag en. Ble født 10 dager på overtid, så hun har behov for mer mat enn jeg kan gi henne. Det går bra å gi annenhver gang nettopp pga det tror jeg. Har også gitt pupp først og gitt flaske etterpå om hun trengte mer.Sniker fra mars. Går det bra m annenhver gang? Hvor tidlig etter fødsel begynte du med det? Spør fordi jeg må få babyen til å ta både flaske og pupp -tar tidvis sterke medisiner og da må hun ta flaske. Med de to første slet jeg voldsomt fordi jeg startet m flaske for seint. Så tips taes imot m takk!