Nan - Collett

Suverina

Gift med forumet
Er det noen som har byttet fra nan til collett?
Tenker på hvordan barnet reagerte på det?
Jeg lurer for jeg prøver nå gi han collett, lurer på om han fikk vondt i magen sin av nan[8|] Syns avføringen hans var så rar med nan[8|] Kan godt være det er noe annet, eller den skal være slik... hmmm....
Noen som har noen erfaringer?

hvordan er bærsjen hans da?jeg byttet fra nan til collett,men det virket som Malin ble fortere sulten igjen av collett..men det er jo mange som bruker den også..eller du kan prøve nan ha1 på apoteket,dyrere da..men den er litt mer lettfordøyelig..noen får jo vondt av den og,men man må prøve seg frem..[:)]

ORIGINAL: bebi

hvordan er bærsjen hans da?jeg byttet fra nan til collett,men det virket som Malin ble fortere sulten igjen av collett..men det er jo mange som bruker den også..eller du kan prøve nan ha1 på apoteket,dyrere da..men den er litt mer lettfordøyelig..noen får jo vondt av den og,men man må prøve seg frem..[:)]

Sikkelig mørk grønn, sølete på en måte.. Som en tykk søle... Stinker seriøst sikkelig... [:'(] Følelse av at det ikke skal være slik[8|]
Men virker litt som om han blir litt fortere sulten nå av collett[8|]

Vi har gått fra NAN til collett og er fornøyde!
Hadde masse luft i magen med NAN... Bæsjen har nok kanskje forandret seg litt da vi gikk over til Collett, blitt mer fastere og lukter "strammere"...
kanskje ikke mye til hjelp dette, men slik har vi det da..[:)]

Frøya får collet men har av og til gitt henne naan på kartong
hvis jeg er i byen men hun reagerer på den så nå tar jeg bare
med collet.

Malin har så rar bærsj nå,får nutramigen..helt rennendes mørk grønn..så kommer det gult skom på slutten!!normalt?har brukt det snart en uke,men ho har hatt like vondt et par dager nå...[:'(]

Det er melk fra apoteket uten melkeproteiner i..for å se om det er melkeallergi..men trur ikke det er det..men skal prøve den en uke til..

Prøvde Collett vi...men Oliver ble bare verre[&:] Så vi holder oss til Nan vi[8D]

Får bare vente å se litt hvordan Collett`n virker på Aleksander.
Han er veldig sparsom på avføringen sin.....[8|]

Back
Topp