Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: brittan
Jeg kjøpte Nan 3 i dag, fra 10 mnd alder, erstatning basert på melk. Er ok om jeg begynner med den nå eller??
Er jo bare 1.5 uke igjen til MArtin er 10 mnd.
Nå vil han nesten ikke ha pupp lenger...
ORIGINAL: Stine_23
ORIGINAL: brittan
Jeg kjøpte Nan 3 i dag, fra 10 mnd alder, erstatning basert på melk. Er ok om jeg begynner med den nå eller??
Er jo bare 1.5 uke igjen til MArtin er 10 mnd.
Nå vil han nesten ikke ha pupp lenger...
Dere vet at nan3 ikke skal brukes som vanlig?? Nan3 skal kun brukes ved siden av brød f eks,altså som tillegg ved siden av annen mat....
Venninna mi ga sønnen sin en hel flaske nan3 flere ganger fordi ho ikke leste godt nok på pakningen.. Og han fikk vondt i magen og ble kjempe hard..... LES GODT PÅ PAKNINGEN JENTER!!!!!!!
ORIGINAL: camilla.
min sønn spiser både frøt, brød og middag men har et måltid om med bare flaske.. kan jeg da bruke nan3??
ORIGINAL: Mamman til go`jenta!
ORIGINAL: camilla.
min sønn spiser både frøt, brød og middag men har et måltid om med bare flaske.. kan jeg da bruke nan3??
Poenget er vel at de ikke skal drikke hele flasker med nan3. Det skal være tørstedrikk.Så nei jeg ville ikke gitt en hel flaske til et måltid. Da ville jeg brukt nan2 som er et "fullverdig" måltid. Hvis du skjønner..[:)]
ORIGINAL: Lillemor1
Skjønner ikke stort av dette jeg... sånn jeg tolket det på esken så Skal den ikke gies som eneste ernæring, altså så skal det være 3 måltider med annen mat og 2 med nan3. Står ingenting om at man ikke skal gi hel flaske?
ORIGINAL: Labambie
Nan 3 er det samme som Hipp 2, altså BARE en tilskuddsblanding. Ikke en fullverdig morsmelkserstatning og skal ikke brukes som det. Om det fortsatt gis hele måltider med kun flaske er det Nan 2 som skal benyttes..
Tilskuddsblanding skal benyttes sånn som vi bruker vanlig melk, altså bare til måltider som tørstedrikk.
Og jeg synes både Nan 3 og Hipp 2 er tulleprodukter som er helt unødvendige... Ved 12 mnd's alder kan de få vanlig melk til måltider...
Skjønner ikke stort av dette jeg... sånn jeg tolket det på esken så Skal den ikke gies som eneste ernæring, altså så skal det være 3 måltider med annen mat og 2 med nan3. Står ingenting om at man ikke skal gi hel flaske?
Oki, har ikke begynt å bruke den, men vurderte det. Men må si jeg syntes det sto veldig dårlig forklart på pakken... Mener jo og at den er ganske unødvendig hvis det er sånn, Lukas får vann til alle måltider og klarer seg nok med det til han blir 1 år og kan drikke melk[:)]
ORIGINAL: Mamman til go`jenta!
Oki, har ikke begynt å bruke den, men vurderte det. Men må si jeg syntes det sto veldig dårlig forklart på pakken... Mener jo og at den er ganske unødvendig hvis det er sånn, Lukas får vann til alle måltider og klarer seg nok med det til han blir 1 år og kan drikke melk[:)]
Ja det er veldig unødvendig.. Kan like godt bruke NAN1/2. Vi må bruke nan1. For hun tåler ikke 2.