Namsos damene :)

Petra01 skrev:
Hehe, ja kanskje vi møtes en gang;-) spennende tid framover! Hvor gamle er dere? Har dere barn fra før?:-)

Jeg er 22år og dette blir vårt første barn! :-) Gleder oss masse!!

Så spennende! Da satser vi på at alt går bra for alle tre og at vi møtes etterhvert;-)

Petra01 skrev:
Så spennende! Da satser vi på at alt går bra for alle tre og at vi møtes etterhvert;-)

D høres ut som en go plan :)

Petra01 skrev:

D høres ut som en go plan :)

Hei kommer ikke fra namsos men bor i overhalla er 15min unna=)
har aldri brukt dette forumet før, kansje jeg kan hive meg på namsos damene hvis det er i orden?
har termin 15 eller 17 januar, leger og kalkulatorer er ikke helt enige =)

IsseLita skrev:
har aldri brukt dette forumet før, kansje jeg kan hive meg på namsos damene hvis det er i orden?

Bor i Overhalla jeg også!! :-)

Detsøteliv skrev:

IsseLita skrev:

så koselig jeg får henge på=)  er ikke helt dreven i dette forumet enda så håper det går bra=) var nesten ikke her første gangen jeg var gravid.
Hvor på overhalla bor du Detsøteliv? =)

IsseLita skrev:

Detsøteliv skrev:

IsseLita skrev:

så koselig jeg får henge på=)  er ikke helt dreven i dette forumet enda så håper det går bra=) var nesten ikke her første gangen jeg var gravid.
Hvor på overhalla bor du Detsøteliv? =)

Jeg bor på Ryggahøgda hvis du vet hvor det er? Midt mellom Overhalla og Skage ;p

vet hvor det er ja =) jeg bor rett ved skage kirka=) men håper på og få flytta til svebakkan før jul=)

Vi håpe på å få kjøpt hus på skage iløpet av høsten

E d nån av dokker som vente tvillinga å bor i Nerlia på skage?

Hei :-) Æ bor på Meosen (Skage) å har termin 13.februar... E d greit om æ slænge mæ me her eller???

C.E skrev:
Hei :-) Æ bor på Meosen (Skage) å har termin 13.februar... E d greit om æ slænge mæ me her eller???

Heisann :) D e bærre å slæng dæ me :) Jo fleir, desto beir :) Gratulerer med baby i magen forrestn

Takk :-) Det føles endeli ut som at det e virkelig! Det e vårres første! SPENNANES!!!

Ja, de e bærre arti me fleir:-) E mine to første å, ska ha tvillinga;-)

C.E skrev:

Bare kosli jo flere som slenger seg med!

Hei igjæn :-) Alt bra med alle sammen?? Har endeli nådd 13 uka å slappe litt meir av....

C.E skrev:
Hei igjæn :-) Alt bra med alle sammen?? Har endeli nådd 13 uka å slappe litt meir av....

Heisann :) Her går det bærre fint, e blitt 19 uka idag :)))) Jobbe fortsatt 100 % å formen e fin :) Håpe aill sammen har d bra å at svangerskapet går bærre fint :)  Magen bynne å kom for foillt å æ ælske dein <3 :)

Back
Topp